Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Best Western wprowadza nową mobilną stronę...

Aktualności hotelarskie ze świata


Best Western wprowadza nową mobilną stronę internetową i aplikacje


Dodano: 2015-10-12

Drukuj

Wyślij


Best Western International unowocześnia swój mobilny system rezerwacji. Dzięki nowo wprowadzonym zmianom, takim jak np. udostępnienie przejrzystego, intuicyjnego interfejsu, klienci sieci korzystający z tabletów i smartfonów mogą teraz jeszcze łatwiej pozyskać interesujące ich informacje o poszczególnych obiektach i dokonać rezerwacji.

Nowa mobilna strona internetowa jest drugim, spośród trzech etapów procesu zmiany digitalowej platformy Best Western. W sierpniu br. marka wprowadziła nowe strony internetowe dla ponad 2000 hoteli Best Western w Ameryce Północnej. Ponadto wiosną 2016 r. sieć udostępni zupełnie nową, w pełni intuicyjną stronę bestwestern.com. Będzie ona odświeżoną wersją obecnej platformy, która została uznana za najlepszą w branży hotelarskiej (Compuware; Best of the Web Gold Award; 2012-2015).

- Dzięki naszej nowej mobilnej stronie internetowej i aplikacjom chcemy ulepszyć całościowe doświadczenie klientów związane z korzystaniem z naszych usług. Dążymy do zwiększenia liczby dokonywanych rezerwacji i wzmocnienia lojalności naszych klientów. Chcemy także zasygnalizować gościom już na etapie dokonywania rezerwacji, że pobyt w naszych hotelach wiąże się z wyjątkową obsługą i pozytywnymi odczuciami – powiedziała Dorothy Dowling, senior vice president, marketing and sales. - Obecnie nasze działania koncentrują się na zwiększeniu obecności na urządzeniach mobilnych. Poprzez dostarczenie klientom mobilnej platformy opartej o najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne chcemy, aby proces komunikacji z naszą marką na urządzeniach przenośnych był jeszcze szybszy i prostszy – dodała Dowling.



Wprowadzone zmiany w ramach nowej mobilnej platformy i aplikacji Best Western obejmują m.in.:

•    nowatorską porównywarkę hoteli Best Western,
•    ulepszone funkcje selekcji, które opierają się na całościowej ocenie, udogodnieniach oferowanych przez poszczególne obiekty itp.,
•    mapę atrakcji dostępnych w pobliżu konkretnych hoteli,
•    poprawioną stronę graficzną strony, uwzględniającą większą liczbę zdjęć i zachęcającą użytkowników do wchodzenia w interakcje i zapoznawanie się z przekazem,
•    integrację strony z programem lojalnościowym Best Western Rewards®.

- Wraz z nową odsłoną mobilnej strony internetowej i aplikacji Best Western chcemy wzmocnić zaangażowanie naszych klientów i wesprzeć ich w całym procesie dokonywania rezerwacji na urządzeniach przenośnych. Jesteśmy przekonani, że wprowadzone udogodnienia będą użyteczne dla naszych klientów, którzy dzięki nim będą mogli jeszcze łatwiej zaplanować podróż, a także wyszukać i zarezerwować hotel na swoim ulubionym urządzeniu mobilnym – powiedział Greg Adams, vice president of business technology and  eCommerce.

O Best Western International (od listopada br. Best Western Hotels & Resorts):

Best Western International posiada siedzibę główną w stanie Arizona w Stanach Zjednoczonych. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Od 69 lat każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. Obecnie sieć obejmuje 4 100 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod sześcioma markami: Best Western, Best Western Plus®, Best Western Plus Executive Residency®, Best Western Premier®, Vībsm i BW Premier Collection®. To, co łączy obiekty Best Western, to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo-marketingowe. Wielokrotnie nagradzany Best Western Rewards skupia obecnie  ponad 25 milionów podróżujących. Jest to jeden z niewielu programów lojalnościowych, w którym zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Ponadto ponad połowa z wszystkich hoteli Best Western otrzymała certyfikat jakości serwisu TripAdvisor®.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.


Źródło: MSLGroup.com – 08.10.2015


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji