Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » AccorHotels z prawami do nazwy dotychczasowej... | Aktualności hotelarskie ze świata
AccorHotels z prawami do nazwy dotychczasowej Bercy Arena w Paryżu
|
AccorHotels Arena w Paryżu
|
Firma AccorHotels poinformowała w dniu 9 października 2015 r. o oficjalnym podpisaniu umowy w sprawie nabycia praw do nazwy paryskiej Bercy Arena. Umowa obowiązywać będzie przez 10 kolejnych lat. Ten paryski obiekt, jedna z pięciu największych na świecie aren koncertowych i sportowych, od połowy października 2015 przybierze nazwę AccorHotels Arena, kiedy to wznowi działalność po 18 miesiącach remontu i zaoferuje najnowocześniejsze technologie i udogodnienia dla odwiedzających ją użytkowników.
Komentując to wydarzenie, Sebastien Bazin, prezes i dyrektor generalny AccorHotels oświadczył: "Jesteśmy dumni, że zostaliśmy wybrani przez miasto Paryż i AEG, by marka AccorHotels kojarzyła się z tym charakterystycznym miejscem rozgrywek sportowych i imprez rozrywkowych. Zainicjowaliśmy to partnerstwo w celu uczynienia z AccorHotels Arena wizytówki francuskiej gościnności: serdecznej, przyjaznej i innowacyjnej".
Bezprecedensowe strategiczne partnerstwo
Umowa w sprawie nabycia praw do nazwy tego obiektu, w której zawarciu pośredniczyła firma AEG Global Partnerships, jest pierwszą tego typu w Paryżu i stanowi wyjątkową okazję do poprawy rozpoznawalności Grupy i jej platformy dystrybucyjnej, zarówno ze względu na światowej klasy harmonogram wydarzeń odbywających się w hali, jak i jej wyjątkową lokalizację w Paryżu, największym na świecie ośrodku turystycznym i kandydacie do organizacji Igrzysk Olimpijskich 2024 roku. Umowa dotycząca AccorHotels Arena wpisuje się w strategię wdrażaną przez grupę AccorHotels, która ma nadzieję stać się nie tylko ekspertem od hotelowych pobytów, ale nieodzownym graczem branży turystycznej i preferowanym partnerem dla turystów.
AccorHotels Arena ma się stać dynamicznym, gościnnym, dobrze skomunikowanym i innowacyjnym miejscem w Paryżu wyposażonym w powierzchnie rekreacyjne, a ponadto, kilka restauracji i barów, a także salonów biznesowych i lóż VIP, wzbogacających doświadczenie odwiedzających. Jako jedna z miejskich propozycji na spędzanie wolnego czasu, Arena będzie również korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu i będzie się permanentnie komunikować z widzami poprzez media społecznościowe (Facebook, Twitter, Instagram ...) oraz poprzez sieć ponad 370 ekranów.
Źródło: AccorHotels
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |