Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Jin Jiang prezentuje plan rozwoju Louvre Hotels... | Aktualności hotelarskie ze świata
Jin Jiang prezentuje plan rozwoju Louvre Hotels Group (LHG)
|
Golden Tulip Essential Pattaya, Tajlandia
|
Jin Jang Holdings International poinformował o planach agresywnej ekspansji przejętej przez siebie niedawno Louvre Hotels Group (LHG), w regionie Azji Południowo-Wschodniej.
Państwowa firma z siedzibą w Szanghaju operująca na największym rynku turystyki przyjazdowej, z którego 30% opanowane jest przez Jin Jiang Tour Operator, wzmocniła swoją siłę linią kredytową w wysokości 2,5 mld € (2.8 mld US $) udzieloną przez chiński bank ICBC na okres 3 lat. Konsekwencją tego wzmocnienia jest ogłoszenie przez LHG planów rozwoju jej ekonomicznej marki Campanile. Pierwszy obiekt Campanile będzie otwarty pod koniec roku 2015 w Szanghaju. Ostatecznym zaś celem obliczonym na pięć lat jest uruchomienie 500 hoteli.
Planowany jest również dalszy rozwój marki Golden Tulip. Jednym z pierwszych działań będzie konwersja flagowego hotelu JJ w Szanghaju, na obiekt właśnie tej marki. W Tajlandii, gdzie grupa ma obecnie pięć czynnych i pozostających w budowie hoteli Golden Tulip i Royal Tulip, opracowuje się plany uruchomienia 30 ekonomicznych hoteli Tulip Inn Economy w głównych miastach i mniejszych miejscowościach w całym kraju. Ponadto, istnieją również plany dalszej ekspansji 5- i 4-gwiazdkowych hoteli i obiektów wypoczynkowych w Bangkoku, Phuket i Pattaya.
LHG zarządza obecnie ośmioma hotelami w Indonezji, a w ciągu najbliższych sześciu miesięcy zaplanowano otwarcie następnych 10 hoteli, które mają funkcjonować pod flagami marek Royal Tulip, Golden Tulip, Kyriad i X2 Resorts. Kolejnych 12 hoteli w Indonezji pozostaje w cyklu inwestycyjnym i zostanie otwartych w 2016 roku, począwszy od luksusowych nadmorskich obiektów wypoczynkowych i ośrodków golfowych pod marką Royal Tulip, stylowych hoteli butikowych pod marką X2, jak również hoteli biznesowych marki Golden Tulip i ekonomicznych hoteli biznesowych działających w ramach marek Kyriad i Golden Tulip Essential. Portfel LHG w Indonezji powinien osiągnąć liczbę ponad 28 hoteli do końca 2016 roku.
Grupa jest również w posiadaniu zaawansowanych planów rozwojowych przewidzianych do realizacji w Malezji, Wietnamie i na Filipinach.
Źródło: Jin Jiang International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |