Strona główna » ciekawostki » Seminarium poświęcone komercjalizacji produktu... | Ciekawostki
Seminarium poświęcone komercjalizacji produktu turystycznego
|
Seminarium Komercjalizacja w turystyce odbyło się na Stadionie Narodowym (fot. facebook.com - Stadion.Narodowy)
|
Z inicjatywy Tomasza Jędrzejczaka, Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, 13 października 2015 r. na stadionie PGE Narodowym w Warszawie, odbyło się interesujące seminarium szkoleniowe pt. „Komercjalizacja w turystyce".
Licznie zgromadzonych uczestników szkolenia przywitał Tomasz Jędrzejczak i podkreślił potrzebę i znaczenie komercjalizacji ogromnego potencjału atrakcji turystycznych w Polsce. Z kolei Rafał Szmytke, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej w swoim wystąpieniu zwrócił uwagę na istotę pozyskiwania wiedzy na temat biznesu jakim jest turystyka.
Następnie głos zabrali eksperci zaproszeni do udziału w seminarium przez Polską Organizację Turystyczną:
- Hubert Gonera, Prezes Landbrand - „Szlak turystyczny – wspólny pomysł, wspólny interes. Przykłady udanej komercjalizacji szlaków turystycznych”, - Krystyna Hartenberger – Pater, Dyrektor Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. „Incoming Poland, Gdańsk & Pomorskie jako efektywna platforma sprzedaży regionu”, - Józef Kaczmarek, Burmistrz Uniejowa – „Uniejów – prezentacja atrakcji turystycznych w kontekście komercjalizacji”, - Jan Mazurczak, Prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej – „Dlaczego komercyjna działalność jest ważna w promowaniu miast?, - Piotr Misztak, Prezes Szczecineckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej – „Szczecinek - "Daj się wyciągnąć" Szczecinecka Lokalna Organizacja Turystyczna i działania komercyjne - Bożena Srebro, Dyrektor Biura Sądeckiej Organizacji Turystycznej – „Specjalizacja sposobem pozyskiwania klienta - dobre praktyki z Małopolski”.
Źródło: MSport.Gov.pl – 14.10.2015
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |