Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Południowokoreański hotel The Plaza przystąpi do... | Aktualności hotelarskie ze świata
Południowokoreański hotel The Plaza przystąpi do Autograph Collection
|
Koreańska Plaza dołącza do Autograph Collection
|
Hotel The Plaza, wchodzący w skład marki Hanwha Hotels & Resorts, dołączy do Autograph Collection, łańcucha niezależnych, ekskluzywnych hoteli sieci Marriott International, wyróżniających się swą odważną indywidualnością. Strategiczny sojusz wejdzie w życie na początku 2016 roku.
Przystępując do Autograph Collection, hotel The Plaza będzie miał możliwość korzystania z uznanych, globalnych kanałów sprzedaży i marketingu Marriotta, programu lojalnościowego Marriott Rewards i wiedzy w zakresie zarządzania i prowadzenia franczyzy.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że partnerstwo z Autograph Collection i Marriott International wzmocni naszą pozycję w globalnym marketingu i sprzedaży, wykorzystując je dla wzbogacenia działalności lokalnej marki Plaza i jej dziedzictwa", powiedział Shim Kyung Seob, dyrektor generalny Hanwha Hotels & Resorts. „To dla nas ważny kamień milowy, ponieważ hotel obchodzi w przyszłym roku swoje 40 lecie."
The Plaza położona jest w centrum historycznej dzielnicy Seulu, w pobliżu takich miejsc, jak Pałac Deoksugung, Pałac Gyeongbokgung i Wrota Sungnyemun. 600 letnia historia Seulu i jego bogata kultura jest istotnym elementem doświadczenia gości i stylowej estetyki w hotelu The Plaza. Hotel znajduje się naprzeciwko ratusza i Seoul Plaza, w pobliżu siedzib ważnych instytucji finansowych i korporacji.
„Autograph Collection to jedyny w swoim rodzaju zespół niezależnych hoteli, który szybko rozwijamy na terenie Azji", powiedział Craig S. Smith, prezes i dyrektor zarządzający w Marriott International na region Azji i Pacyfiku. „The Plaza, z bogatym dziedzictwem i spektakularną lokalizacją, jak również swoją jakością usług, umożliwi turystom odkrywanie uroków miasta w dobrym stylu, spełniając obietnicę marki Autograph Collection".
Hotel zatrudnił w 2010 roku włoskiego architekta i projektanta Guido Ciompi, aby zrekonstruował wystrój i odnowił meble w 410 pokojach, prezentujących się w różnych wzorach i kolorach. Każdy pokój został odnowiony z wykorzystaniem ekologicznych materiałów konstrukcyjnych i wyposażony w bezpłatny przewodowy i bezprzewodowy dostęp do Internetu oraz elegancki panel dotykowy do regulacji temperatury i oświetlenia w pomieszczeniu, a także inne udogodnienia zapewniające wygodę gości.
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |