Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Marka St. Regis ma swój firmowy zapach | Aktualności hotelarskie ze świata
Marka St. Regis ma swój firmowy zapach
|
Caroline's Four Hundred - firmowy zapach marki St. Regis
|
St. Regis Hotels & Resorts zaprezentowała Caroline’s Four Hundred, pierwszy w historii marki, wykonany na zamówienie przez perfumeryjną firmę Arquiste, firmowy zapach, zainspirowany postacią Caroline Astor, matroną rodu założycieli hotelu i nestorką społeczności Nowego Jorku w okresie Pozłacanego Wieku (Gilded Age). Zapach St. Regis znajdzie się we wszystkich 35 luksusowych hotelach i obiektach wypoczynkowych marki na całym świecie i będzie sprzedawany w postaci świeczki, a następnie, od wiosny 2016 roku, w postaci pokojowego sprayu.
„Zapach ma rzadką zdolność przenoszenia nas do innego czasu i miejsca, w najbardziej intymny sposób," powiedział Carlos Huber, założyciel firmy Arquiste. „Współpraca z St. Regis była dla nas zaszczytem, a zadanie uchwycenia bogatej historii marki i jej nowoczesnego wyrafinowania w jednym węchowym doświadczeniu, było zadaniem niezwykłym."
Zainspirowana jednym z najwspanialszych słynnych balów organizowanych przez Caroline Astor, Caroline’s Four Hundred wywodzi swoją nazwę od 400 znakomitych gości obecnych na balu, reprezentujących najwyższe szczeble społeczności Nowego Jorku. Zapach rejestruje natychmiast egzotyczne rośliny sali balowej, doniczkowe palmy i kwiaty jabłoni dekorujące sąsiadujące z salą korytarze oraz delikatny powiew szampana unoszony przez gości. Charakteryzujący się wyczuwalnymi akcentami róż American Beauty - jej ulubionego kwiatu – zielonych łodyg, białych lilii i delikatnej słodyczy pigwy, jabłek i wiśni, Caroline’s Four Hundred, jest mieszaniną wszystkich kwiatów, zdobiących jej dom w ten niezapomniany wieczór 1900. roku.
"Zakorzeniona w nowojorskiej społeczności i legendarnym balu dla 400 osób, zapewniająca jednocześnie rozrywkę dla następnych pokoleń, St. Regis utrwaliła się w świadomości społecznej, jako uosobienie przepychu", powiedziała Daphne Sipos, Globalna Dyrektor Marki, St. Regis Hotels & Resorts. „Jesteśmy zachwyceni, że Arquiste była w stanie uchwycić ducha marki, dzięki czemu nasi wymagający goście będą cieszyć się nim, niezależnie od tego czy przebywają u nas, czy są w domu."
Światowej sławy kreator zapachów, architekt i konserwator zabytków Carlos Huber był naturalnym partnerem dla St. Regis w projekcie stworzenia nowoczesnego, markowego zapachu, który odzwierciedlałby trwałe dziedzictwo luksusowej hotelowej marki i jej ponadczasowy urok.
Źródło: St. Regis Hotels & Resorts
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |