Strona główna » ciekawostki » Jak zatrzymać gości hotelowych na dłużej?

Ciekawostki


Jak zatrzymać gości hotelowych na dłużej?


Dodano: 2015-11-26

Drukuj

Wyślij


Badania amerykańskiej agencji MCD Partners (2014) wykazują, że 68% gości hotelowych chciałoby mieć dostęp do narzędzi informujących o lokalnych atrakcjach. Respondenci deklarują tym samym chęć skorzystania z aplikacji mobilnych w celu zorganizowania swojego czasu wolnego. Hotele coraz częściej wdrażają takie rozwiązania do swojej oferty i w większości przypadków przekłada się to na wydłużenie pobytu.

Prowadzenie własnej bazy atrakcji, umieszczonej na stronie internetowej hotelu jest coraz częściej doceniane przez gości. Dzięki temu otrzymują oni gotową listę wydarzeń już w momencie rezerwacji i mogą odpowiednio dostosować długość pobytu.

Proponując klientom dodatkowe formy spędzania czasu i w konsekwencji monitorując, z jakich atrakcji korzystają, uzyskujemy unikalne dane o preferencjach naszych gości. Bardzo łatwo możemy to przełożyć na spersonalizowane działania marketingowe, wysyłając np. powiadomienia email o zbliżających się podobnych wydarzeniach czy proponując zniżki na bilety.



Zarządzanie tego typu informacjami nie jest jednak łatwe. Wymaga to zaangażowania, umiejętności analitycznych oraz niemałej wiedzy o lokalnej ofercie turystycznej, szczególnie w przypadku gdy w okolicy pojawiają się niszowe eventy, dostępne wyłącznie dla sprecyzowanej grupy odbiorców.

Jak mówi Łukasz Sobański, CEO Stay For Longer, aplikacji do zarządzania bazą atrakcji dla hoteli - Tego typu działania są konieczne w dzisiejszych czasach. Turyści coraz rzadziej korzystają z papierowych map oraz przeglądają stosy ulotek i katalogów. Kluczem do sukcesu jest zaproponowanie rozwiązania, które już przy pierwszym kontakcie z ofertą hotelu dostarczy ciekawych informacji i zainspiruje do działania. I to wszystko w nowoczesnej, digitalowej wersji. Wszyscy już tacy jesteśmy trochę leniwi. I fajnie, gdy hotel może nas wyręczyć i zaproponować coś od siebie.

- Nasz hotel już od jakiegoś czasu korzysta z takiego narzędzia – mówi Anna Horodeńska, Kierownik Sprzedaży i Marketingu Hotelu Branicki. -  Dzięki temu, osoba odwiedzająca stronę hotelu, może w szybki sposób zaplanować trasę wycieczki lub zapoznać się z aktualną ofertą teatrów czy opery. Aplikacja jest także dużym wsparciem dla działów marketingu, które nie muszą poświęcać czasu na opisywanie atrakcji znajdujących się w otoczeniu – dodaje Horodeńska.

Więcej o tym, jak wykorzystać bazę atrakcji turystycznych dla zwiększenia popularności hotelu można naleźć na blogu aplikacji stayforlonger.com, a przykład wdrożenia bazy na stronie Hotelu Branicki - www.hotelbranicki.com.pl


Komentarze:

Zabytkowe jachty na Warmii i Mazurach ...więcej»

Podróże z dziećmi według Emirates ...więcej»

Polska Organizacja Turystyczna i blogerzy promują najpiękniejsze regiony naszego kraju! ...więcej»

Śląskie: Szlak Zabytków Techniki można zwiedzać przez cały rok ...więcej»

Polska oczami youtuberów ...więcej»

Serwis rezerwacji ClearCost otwiera ofertę pre-ITO ...więcej»

Śląskie: Szlak Zabytków Techniki można zwiedzać przez cały rok ...więcej»

Polska oczami youtuberów ...więcej»

Polska Organizacja Turystyczna i blogerzy promują najpiękniejsze regiony naszego kraju! ...więcej»

Podróże z dziećmi według Emirates ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji