|
Ten Bompas Hotel, Johannesburg, RPA
|
W dniu 2 grudnia 2015 roku, Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. poinformował o rozszerzeniu współpracy z Design Hotels, w wyniku której klienci postrzegać będą obiekty tej sieci, jako 11 markę Starwooda.
Nowa inicjatywa zapoczątkowana zostaje w zaledwie siedem miesięcy po tym, jak Starwood uruchomił swoją dziesiątą markę - Tribute Portfolio. Amerykański gigant był od 2011 roku większościowym, ale biernym inwestorem w sieci Design Hotels z siedzibą w Berlinie, która od ponad dwóch dekad obsługiwała globalną dystrybucję, sprzedaż i marketing, należących do niej prawie 300 niezależnych własnościowo i operacyjnie hoteli i obiektów wypoczynkowych, zjednoczonych śmiałymi wizjami kreowanymi przez hotelarzy prezentujących oryginalne pomysły.
Wybrane obiekty członkowskie sieci Design Hotels, mogą być obecnie rezerwowane za pośrednictwem stron internetowych Starwooda, aplikacji mobilnych i globalnej sieci Customer Contact Center, dając członkom programu lojalnościowego Starwood Preferred Guest (SPG) większy dostęp do jedynych w swoim rodzaju doświadczeń, w najbardziej pożądanych lokalizacjach turystycznych na świecie.
Pierwsze partnerskie hotele SPG obejmują: Gramercy Park Hotel w Nowym Jorku; Ten Bompas w Johannesburgu, RPA; C-Hotel w Lake Como, Włochy; Nira Montana w La Thuile, Włochy; Nira Alpina w St. Moritz, Szwajcaria i Kruisherenhotel Maastricht w Holandii. Ponadto, przed końcem roku, dołączą do nich Ion Luxury Adventure Hotel w Islandii, Tribe Hotel w Kenii, a także hotele Grupo Habita w Meksyku. Na początku 2016 roku, kolejnymi partnerskimi hotelami SPG staną się obiekty Design Hotels z tak ważnych lokalizacji, jak Londyn (Town Hall Hotel), Stambuł (Gezi Istanbul), Szanghaj (Waterhouse at South Bund), Ateny (New Hotel), Singapur (Wanderlust), Francja (Les Bains) i Korea Południowa (nest hotel).
Design Hotels nadal będą działać niezależnie od Starwooda, pod przewodnictwem ich założyciela i dyrektora generalnego, Clausa Sendlingera i jego zespołu w Berlinie, w Niemczech. Rozwinięta współpraca z siecią Starwood oferuje benefity związane z dystrybucją i obecnością w programie lojalnościowym, ale nie zmienia modelu biznesowego Design Hotels.
Źródło: Starwood Hotels & Resorts Worldwide
|