Strona główna » Aktualności gastronomiczne » Kolejny sezon Street Food podsumowany

Aktualności gastronomiczne


Kolejny sezon Street Food podsumowany


Dodano: 2015-12-10

Drukuj

Wyślij



Zamknięcie sezonu Street Food (fot. makro.pl)


W sobotę, 5 grudnia, w Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości Makro, odbyło się oficjalne zamknięcie sezonu Street Food organizowane przez firmę Makro i organizację Street Food Polska. W wydarzeniu uczestniczyli reprezentanci ponad stu ulicznych punktów gastronomicznych oraz partnerzy.

Lokale typu Street Food obsługują już ponad połowę osób jedzących poza domem. Wyniki raportu „Polska na talerzu 2015” odzwierciedlają dynamikę rozwoju tego segmentu. Nie dziwi więc fakt, że z roku na rok przybywa zwolenników „ulicznego” jedzenia, a kategoria ta ma ogromny potencjał do rozwoju i zmiany oblicza całej branży gastronomicznej.



Zamknięcie sezonu było nie tylko okazją do podsumowań minionego czasu, ale przede wszystkim doskonałą okazją do planowania przyszłych wyzwań, o których opowiadał Szymon Kraus ze Street Food Polska.

W ramach wydarzenia odbyły się także panele dyskusyjne i prezentacje poświęcone kategorii Street Food. Dyskusję o trendach i konsumenckich zwyczajach na podstawie raportu „Polska na Talerzu 2015” prowadził Paweł Loroch - dziennikarz, założyciel internetowej stacji Jemradio.pl.

Część panelową poświęcono także krótkiemu wystąpieniu psycholog jedzenia, która opowiadała uczestnikom o tym, jak skutecznie docierać do klientów oraz jak umiejętnie dobierać i wykorzystywać narzędzia, aby jeszcze lepiej spełniać ich oczekiwania i zwiększać konkurencyjność swojego biznesu.

Uczestnicy wydarzenia mieli także możliwość uc
zestniczenia w pokazach kulinarnych zorganizowanych przez zespół Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości Makro. Goście poznali tajniki przygotowania kilku dań doskonale wpisujących się w ofertę ulicznych punktów. Były to m.in. „Idaho style Potatoes”, czyli ziemniak zapiekany z serem Philadelphia, kruszonym boczkiem, dymką i cheddarem oraz „Shredded White Fish Cakes”, czyli ciastko z białej ryby i paluszków karbowych podane na grillowanych batatach z majonezem Chipotle.

Street Food to wyjątkowy obszar na mapie polskiej gastronomii, który jakością i oryginalnymi pomysłami coraz częściej przełamuje stereotypy związane z szybkim jedzeniem na mieście. Bardzo się cieszymy, że możemy wspierać wszystkich kreatywnych i zaangażowanych ludzi w budowaniu i rozwijaniu ich biznesu” – powiedział Eric Poirier, Prezes firmy Makro

Partnerami wydarzenia byli Kikkoman, Tabasco®, Norweska Rada ds. Ryb i Owoców Morza (Norge) oraz Kompania Piwowarska.

***
Makro Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W Makro klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości Makro w Warszawie. W Polsce Makro Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. Makro posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. Makro Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o Makro można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

Metro Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. Metro Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy Metro Group. Metro Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy Metro opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: Metro/Makro Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów Real


Źródło: Makro.pl – 09.12.2015


Komentarze:

Dwa i więcej w jednym, czyli najciekawsze koncepty gastronomiczne ...więcej»

Ostatni Mikser Kulinarny w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów ...więcej»

Nowa restauracja Sphinx w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu ...więcej»

Krajowy finał World Class 2018 rozstrzygnięty! ...więcej»

Pierwsze akredytowane laboratorium, które bada wina ...więcej»

Pierwsze akredytowane laboratorium, które bada wina ...więcej»

Dwa i więcej w jednym, czyli najciekawsze koncepty gastronomiczne ...więcej»

Nowa restauracja Sphinx w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu ...więcej»

Ostatni Mikser Kulinarny w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów ...więcej»

Krajowy finał World Class 2018 rozstrzygnięty! ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji