Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Hilton Worldwide zaprezentował nową średniej... | Aktualności hotelarskie ze świata
Hilton Worldwide zaprezentował nową średniej klasy markę hotelową
|
Tru by Hilton - nowa marka hotelowego giganta
|
Hilton Worldwide przedstawił w dniu 25 stycznia 2016 roku nową markę hotelową o nazwie Tru by Hilton, markę która stawia na prostotę, charakter i wartość, wypełniając ogromną lukę w klasie marek średniej kategorii w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
Wchodząc z przekonania, że oszczędna kosztowo i gwarantująca udany pobyt marka, to przedsięwzięcie, które da się zrealizować, Tru by Hilton oferuje doświadczenie nieporównywalne w swojej klasie, w zaskakująco przystępnej cenie.
Wśród nowych udogodnień proponowanych przez markę znalazły się między innymi:
- Hive – doświadczenie, które jest czymś więcej, niż dotychczasowe hotelowe lobby, obejmujące strefy: wypoczynku, pracy, konsumpcji i zabawy - Play Zone – strefa obejmująca gry stołowe, telewizor z dużym ekranem i komfortowe siedziska - Command Center – centralnie zlokalizowana nowa wizja recepcji - Opcja przygotowywania przez gości bezpłatnego śniadania według własnych preferencji, z dostarczonych składników - Pokoje gościnne z supernowoczesnym wyposażeniem - Centrum fitness, które w zasadzie kreuje nowe trendy, a nie podąża za obowiązującymi kanonami. Prototyp Tru by Hilton został tak zaprojektowany, aby łatwo można go było dopasować do miejskich, podmiejskich, autostradowych i lotniskowych lokalizacji. Prototyp jest również dostosowany dla hoteli obejmujących w swych wnętrzach dwie marki. Oczekuje się, że pierwszy Tru by Hilton wystartuje w Stanach Zjednoczonych do końca 2016 roku.
Źródło: Hilton Worldwide
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |