Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Hilton Worldwide odnotował kolejny rekordowy rok

Aktualności hotelarskie ze świata


Hilton Worldwide odnotował kolejny rekordowy rok


Dodano: 2016-02-01

Drukuj

Wyślij



Christopher Nassetta - prezes i dyrektor generalny Hilton Worldwide


Hilton Worldwide odnotował kolejny rekordowy rok i działa już w 100 krajach oraz terytoriach na całym świecie. Sieć posiada największy portfel projektów będących w trakcie realizacji - w samym 2015 roku otwierany był średnio jeden hotel dziennie.

Sieć Hilton Worldwide poinformowała o osiągnięciu kolejnego, historycznego sukcesu  – wraz z otwarciem hotelu Hilton N’Djamena w Czadzie, firma działa już w 100 krajach i terytoriach na całym świecie.



Przez cały 2015 rok strategicznym celem spółki był organiczny wzrost, który realizowano dzięki sile 12 wiodących marek hoteli, znajdujących się w portfolio firmy. Hilton Worldwide jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hotelową na świecie. W podsumowaniu 2015 roku, firma wskazuje osiągnięcia takie jak:

  • Podpisanie umów dotyczących realizacji nowych hoteli, w których znajdzie się w sumie ponad 100 000 pokoi. Obecnie w portfelu firmy jest 275 000 pokoi na całym świecie*, z czego połowa  w różnych stadiach przygotowania. O skali rozwoju sieci świadczy również fakt, że pokoje będące w przygotowaniu, stanowią prawie 20% ogólnej liczby pokoi będących w budowie na całym świecie.
  • Do portfolio firmy dołączyło ponad 50 000 pokoi w kwocie brutto i ponad 43 000 pokoi w kwocie netto, co stanowi 6,6% wzrost w segmencie obiektów zarządzanych i franczyzowych.
  • 14 500 pokoi dołączyło do portfolio sieci w wyniku przejęcia hoteli od innych sieci i niezależnych operatorów. Pozyskane w ten sposób nieruchomości, reprezentują prawie 30% wszystkich otwarć, które miały miejsce w 2015 roku.

Ostatni rok był dla sieci wyjątkowy również z innych powodów:
  • Stworzono ponad 20 000 nowych miejsc pracy było to możliwe dzięki rozwojowi obiektów zarządzanych przez Hilton Worldwide, jak i tych działających na zasadach franczyzy.
  • Ponad 140 milionów podróżnych, zdecydowało się skorzystać z usług ponad 4 600 hoteli będących własnością sieci, przez nią zarządzanych i działających na zasadach franczyzy.

Od 2007 roku, sieć Hilton Worldwide odnotowała ponad 50% wzrost i z sukcesem wprowadziła trzy nowe marki hotelowe. Łączna liczba pokoi, działających pod szyldami wspomnianych marek, lub będących w różnych stadiach przygotowania sięga 60 000. Rozbudowa portfolio marek będzie wciąż kontynuowana w 2016 roku – sieć zapowiada kolejną markę średniego segmentu, która przyczyni się do dalszego rozwoju oferty.
 
Kolejny kamień milowy i fakt, że jesteśmy obecni aż w 100 krajach, jest świadectwem siły naszych poszczególnych marek hotelowych. Hilton Worldwide jest najszybciej rozwijającą się siecią hotelarską na świecie, a także firmą, która może poszczycić się największą liczbą pokoi będących w przygotowaniu” – skomentował Christopher J. Nassetta, prezes i dyrektor generalny Hilton Worldwide. „Dokładamy wszelkich starań, żeby nasi właściciele mogli cieszyć się jak najlepszymi stopami zwrotu, żeby nasi goście mogli korzystać z atrakcyjnej oferty dostosowanej do ich potrzeb, i by członkowie naszego zespołu cieszyli się ze wspaniałego miejsca pracy”.
        
Najważniejsze wydarzenia w 2015 roku

  • Ameryka Północna i Południowa: 2015 był rekordowym rokiem dla rynków Ameryki Północnej i Południowej, gdzie liczba umów i pozwoleń na działalność sieci osiągnęła zawrotny poziom. Łącznie podpisano ponad 500 umów dotyczących 65 000 pokoi hotelowych. Do portfolio firmy dołączyły również nowe rynki Ameryki Łacińskiej i Karaibów, w tym np. Aruba, Boliwia i Gwatemala.  .
  • Europa, Bliski Wschód i Afryka: W 2015 roku, do dyspozycji gości oddano ponad 7 000 pokoi w całej Europie. Był to wyjątkowy rok również w kontekście inwestycji – umowy dotyczące nowych hoteli podpisano m.in. w Botswanie i w Armenii.
  • Region Azji i Pacyfiku: Już trzeci rok z rzędu, sieć Hilton Worldwide udostępniła gościom ponad 5 000 pokoi w regionie Azji i Pacyfiku. Odnotowano również znaczny wzrost przedziałów cenowych w hotelach luksusowych, jak i średniego segmentu takich jak Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Embassy by Hilton oraz Hilton Hotels & Resorts.


Najważniejsze fakty dotyczące marek

Segment Luxury & Lifestyle
  • Conrad Hotels & Resorts: Pod szyldem Conrad Hotels & Resorts działają obecnie 23 hotele, a w przygotowaniu zostaje ponad 6 000 nowych pokoi hotelowych. W omawianym okresie, sumę tę uzupełniono o ponad 900 nowych pokoi, w ramach planowanych obiektów Conrad Shenzhen (300 pokoi), Conrad San Luis Potosi (135 pokoi) oraz Conrad Chicago (287 pokoi). Sieć podpisała również umowy na trzy nowe hotele w Chinach, które rozszerzą  portfolio firmy do pięciu obiektów działających w tym kraju.
Planowane inwestycje:

  • Waldorf Astoria Hotels & Resorts: W ramach marki działa obecnie 25 hoteli, a w przygotowaniu są kolejne obiekty, które zaoferują łącznie ponad 2 000 nowych pokoi. W 2015 roku sieć rozpoczęła budowę hotelu Waldorf Astoria Beverly Hills, który będzie liczył 170 pokoi i stanie w sąsiedztwie słynnego hotelu Beverly Hilton.
  • Canopy by Hilton: Najmłodsza marka w sieci Hilton Worldwide (uruchomiona w 2014 r.), która zrzesza już 28 obiektów będących w przygotowaniu oraz takich, dla których podpisano listy intencyjne. Pierwszy obiekt marki ma zostać otwarty w Reykjavíku w drugim kwartale 2016 r.
Segment Full Service
  • Hilton Hotels & Resorts: Mająca w swojej ofercie przeszło 55 tys. pokoi, marka Hilton Hotels & Resorts, realizuje obecnie największą liczbę inwestycji spośród wszystkich światowych marek segmentu upper upscale. Aż dwie trzecie z nich jest już na etapie budowy.
  • Curio – A Collection by Hilton: W ciągu ostatnich 18 miesięcy, czyli od daty premiery marki, można było zaobserwować jej bardzo dynamiczny rozwój. Obecnie, w przeszło 20 krajach pod szyldem Curio – A Collection by Hilton znajdują się  84 hotele, z ponad 17 tys. pokojami już dostępnymi dla gości lub będących na różnych etapach przygotowania.
  • DoubleTree by Hilton: W 2015 roku otwarto 45 hoteli pod marką DoubleTree by Hilton, a na realizację w kolejnych latach czeka niemal 14 tys. pokoi, z czego prawie 80 % poza Ameryką Północną.
Segment All Suites
  • Embassy Suites by Hilton: W 2015 roku otwarto osiem nowych hoteli Embassy Suites by Hilton, a także podpisano umowy na kolejne obiekty w Chinach i Arabii Saudyjskiej. Dalsze plany marki dotyczą ekspansji na nowe rynki docelowe – umowy podpisano już na realizacje na Hawajach i St. Kitts.
  • Homewood Suites by Hilton: W 2016 roku marka osiągnie swój kamień milowy - 400 hoteli działających pod jej szyldem. Kolejne plany dotyczą dalszego rozwoju w Stanach Zjednoczonych i na rynkach międzynarodowych. W 2015 roku, Homewood Suites by Hilton po raz szósty zostało uznane za najwyższej jakości hotele wydłużonego pobytu  w ankiecie zadowolenia gości J.D. Power 2015 North America Hotel Guest Satisfaction Index StudySM.
  • Home2 Suites by Hilton: W ubiegłym roku otwarto 28 nowych obiektów Home2 Suites by Hilton, a lista hoteli w realizacji liczy obecnie prawie 300 projektów. Do końca 2016 roku marka osiągnie kolejny sukces -  100. działających pod jej szyldem hoteli. W samym 2015 roku podpisano umowy na ponad 160 obiektów Home2.
Segment Focused Service
  • Hampton by Hilton: Dzięki partnerstwu z Plateno Hotels Group, Hampton by Hilton przyspiesza ekspansję w Chinach. W państwie środka działa już pierwszy markowy hotel, a w kolejnych latach otwartych zostanie 400 nowych obiektów. Ponadto marka osiągnęła już przełomową liczbę 200 tys. pokoi, a na realizację czeka ponad 50 tys. kolejnych.
  • Hilton Garden Inn: Marka zbliża się do otwarcia 100 tys. pokoju, a podpisanie umów dotyczących dwóch obiektów na Hawajach przypieczętowuje jej działalność na terenie wszystkich stanów Ameryki Północnej.
Segment Timeshare
  • Hilton Grand Vacations: Marka kontynuuje, niewymagający znacznych nakładów wzrost i poszerza ofertę o 315-pokojowy hotel Las Palmeras w Orlando na Florydzie oraz 220-pokojowy obiekt Ocean 22 by Hilton Grand Vacations zlokalizowany w Myrtle Beach w Południowej Karolinie.
Wielokrotnie nagradzany program lojalnościowy
  • W 2015 roku do programu Hilton HHonors dołączyło sześć milionów nowych członków – to najlepszy wynik w historii spółki. Łącznie, programem objętych jest ponad 50 milionów osób, które dokonują  ponad 52% rezerwacji.
Innowacje dotyczące obsługi gości
Sieć nieustannie rozwija i udoskonala standardy obsługi gości, zapewniając im coraz większą swobodę zarówno w czasie przed przyjazdem do hotelu, w trakcie pobytu oraz po wyjeździe:
  • Od momentu uruchomienia usługi elektronicznego meldowania w czerwcu 2014 roku, goście hoteli Hilton Worldwide już 8,5 miliona razy skorzystali ze zdalnego meldowania i wyboru pokoju. Usługa jest już dostępna w ponad 4 400 hoteli na całym świecie.
  • W prawie 100 obiektach na terenie Stanów Zjednoczonych dostępna jest też już usługa Digital Key, która pozwala stałym gościom na pominięcie recepcji, dając im bezpośredni dostęp do pokoi przez aplikację mobilną Hilton HHonors.
  • W ciągu ostatniego roku ponad 2.5 miliona gości pobrało aplikację mobilną Hilton HHonors.

W 2015 roku sieć nawiązała partnerstwa z następującymi liderami innowacji:
  • Dzięki współpracy z firmą Tesla rozszerzono sieć ładowania pojazdów elektrycznych do 50 obiektów obsługiwanych przez Hilton Worldwide. W 2016 roku planowana jest rozbudowa oferty do 100 hoteli.
  • Partnerstwo sieci z firmą Uber pozwala gościom na ustawienie automatycznych notyfikacji o przejazdach do i z hotelu oraz daje dostęp do elektronicznego przewodnika po miejscach polecanych przez użytkowników aplikacji.
  • Współpraca z Amazon Locker umożliwia gościom hoteli Hilton Worldwide na przesyłanie i odbieranie paczek w wygodny sposób.

Wsparcie lokalnych społeczności
  • W ramach projektu Open Doors, sieć zobowiązała się do 2019 roku pomóc milionowi młodych ludzi . Dzięki programom praktyk zawodowych, szkoleń i warsztatów udało się już pozytywnie wpłynąć na ponad 400 tys. z nich.
  • Global Month of Service: w trakcie inicjatywy Global Month of Service, w październiku hotele Hilton Worldwide na całym świecie zjednoczyły się we wspólnym celu - pracować na rzecz rozwiązania problemów społecznych, gospodarczych i ekologicznych. Wolontariusze zrealizowali łącznie 4 145 projektów, oferując 213 tys. godzin swojego czasu w 92 krajach świata.

Więcej informacji na temat działalności Hilton Worldwide można znaleźć na stronie 100.hilton.com. Zapraszamy również do obejrzenia filmu podsumowującego kamień milowy działalności w 100 krajach pod niniejszym linkiem.

* Dotyczy pokoi, które oczekują na formalne potwierdzenie w formie umowy.

Oświadczenia prognozujące

Niniejsza informacja prasowa zawiera oświadczenia prognozujące, rozumiane w myśl sekcji 27A ustawy o papierach wartościowych z 1933 roku, z uwzględnieniem późniejszych zmian, oraz sekcji 21E ustawy o giełdzie papierów wartościowych z 1934 roku, z uwzględnieniem późniejszych zmian. Wspomniane oświadczenia zawierają, ale nie są ograniczone do, stwierdzenia dotyczące oczekiwań w stosunku do działalności sieci Hilton, wyników finansowych, płynności i zasobów kapitałowych oraz innych, niehistorycznych sprawozdań, w tym informacji zawartych w sekcji prognoz w niniejszym tekście. Można je zidentyfikować przez wykorzystane słów takich jak: „perspektywy”, „wierzy”, „oczekuje”, „potencjalny”, „kontynuuje”, „może”, „będzie”, „powinien”, „mógłby”, „poszukuje”, „około”, „projekty”, „przewiduje”, „zamierza”, „planuje”, „szacuje”, „oczekuje” lub formy przeczące tych słów i inne, podobne. Takie wypowiedzi prognozujące mogą być przedmiotem różnych form ryzyka i niepewności, włączając między innymi ryzyka związane z branżą hotelarską, czynnikami makroekonomicznymi będącymi poza kontrolą sieci Hilton, elementami konkurencji dla gości hotelowych, umowami o zarządzaniu, franczyzowymi oraz dotyczącymi sprzedaży nieruchomości w określonym czasie. Mogą być to również ryzyka związane ze współpracą z innymi podmiotami gospodarczymi, które również podlegają ryzyku i niepewności oraz znaczące inwestycje sieci Hilton w posiadane i dzierżawione nieruchomości, wydajnością systemów informatycznych sieci Hilton, rozwojem kanałów sprzedaży poza systemem rezerwacji sieci, ryzyka związane z prowadzeniem działalności gospodarczej poza granicami Stanów Zjednoczonych i zadłużenie sieci. Dodatkowe czynniki, które mogą wpłynąć na znaczną zmianę wyników sieci Hilton można znaleźć w sekcji „Part I-—Item 1A. Risk Factors” sprawozdania rocznego złożonego do Komisji Papierów Wartościowych i Giełdy („SEC”) w formularzu 10-K za rok obrotowy zakończony 31 grudnia 2014 roku. Czynniki te mogą być co pewien czas aktualizowane w periodycznych zgłoszeniach sieci Hilton do SEC, które będą dostępne na stronie internetowej www.sec.gov. Zgodnie z powyższym, należy uznać, że istnieją i będą istniały istotne czynniki, które mogą wpłynąć na zmianę przewidywanych faktów i wyników wskazanych w sprawozdaniach firmy. Wymienione czynniki nie powinny być traktowane jako wyczerpujące i należy odczytywać je w połączeniu z innymi informacjami o charakterze ostrzeżenia, zawartymi w niniejszym komunikacie oraz raportach sieci dostępnych w SEC. Spółka nie jest zobowiązana do publicznej aktualizacji lub przeglądu oświadczeń perspektywicznych spowodowanych pojawieniem się nowych informacji, przyszłych wydarzeń i innych, z wyjątkiem przypadków przewidzianych zapisami prawnymi.


O Hilton Worlwide
Hilton Worldwide (NYSE: HLT)  jest jedną z najbardziej znanych na świecie sieci hotelowych, obejmującą luksusowe i średniej klasy hotele oraz apartamenty tzw. przedłużonego pobytu (extended-stay). Od 97 lat Hilton Worldwide oferuje podróżującym najlepsze warunki zakwaterowania i obsługę. Sieć firmy składa się z ponad 4600 hoteli oferujących ponad 778 tys. pokoi, zlokalizowanych w 100 krajach. W jej skład wchodzą takie znane marki jak: Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Curio - A Collection by Hilton, Canopy by Hilton, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton oraz Hilton Grand Vacations. Firma prowadzi także światowej klasy program lojalnościowy Hilton HHonors®. Członkowie programu, którzy dokonują rezerwacji bezpośrednio przez dedykowane kanały Hilton Worldwide mają dostęp do darmowego Wi-Fi oraz do dodatkowych udogodnień dostępnych dzięki aplikacji mobilnej Hilton HHonors. Jej użytkownicy mają możliwość zdalnego zameldowania, wyboru pokoju oraz automatycznego otwierania drzwi za pomocą Cyfrowego Klucza. Informacje na temat marki znajdą Państwo na stronie www.news.hiltonworldwide.com lub pod adresami: facebook.com/hiltonworldwide, twitter.com/hiltonworldwide, youtube.com/hiltonworldwide, flickr.com/hiltonworldwide oraz linkedin.com/company/hilton-worldwide.


Źródło: Grayling.com – 28.01.2016
 


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji