Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Hotelowe marki Ozo i Shama w pochodzie ku rynkom... | Aktualności hotelarskie ze świata
Hotelowe marki Ozo i Shama w pochodzie ku rynkom regionu Azji i Pacyfiku oraz Bliskiego Wschodu
|
Strategiczny alians pomiędzy siecią Onyx i Singapore Hospitality Holdings
|
Onyx Hospitality Group weszła w strategiczny alians z Singapore Hospitality Holdings w celu przyspieszenia rozwoju portfela marek Ozo i Shama w regionie Azji i Pacyfiku oraz Bliskiego Wschodu.
Nowo utworzona spółka joint venture reprezentująca interesy obu partnerów zamierza otworzyć 46 obiektów marek Ozo i Shama w kluczowych miastach i ośrodkach turystycznych regionu Azji i Pacyfiku, do roku 2024.
Dzięki staraniom nowo utworzonej spółki, obecna oferta sieci Onyx, obejmująca 24 hotele marek Ozo i Shama zwiększy się w terminie do 2024 roku, do 70 obiektów. W początkowym okresie, spółka joint venture będzie inwestować w nowe hotele Ozo w Bangkoku, Phuket i Pattaya w Tajlandii oraz na Malediwach.
Ozo to hotelowa marka z wybranym zakresem usług, ukierunkowana na turystów poszukujących komfortowych noclegów, apetycznych śniadań i niezawodnej komunikacji. W chwili obecnej czynne są cztery hotele tej marki rozlokowane w Tajlandii, Hongkongu i Sri Lance, natomiast kolejne cztery, znajdujące się aktualnie w budowie, pojawią się w Wietnamie, Malezji i Chinach.
Shama jest wiodącym dostawcą serwisowanych usług apartamentowych w najlepszych lokalizacjach turystycznych w regionie. Obecny portfel marki Shama obejmuje 10 obiektów w Chinach, Hongkongu i Tajlandii, a kolejnych sześć powstaje w Malezji i Chinach.
Źródło: Onyx Hospitality Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |