Strona główna » Aktualności gastronomiczne » Makro partnerem akcji promującej norweskiego...

Aktualności gastronomiczne


Makro partnerem akcji promującej norweskiego dorsza zimowego – Skreia


Dodano: 2016-02-09

Drukuj

Wyślij



Skrei - warsztaty dla profesjonalistow


Makro wspiera akcję promocji jednej z najbardziej cenionych w kulinarnym świecie ryb. Pochodzący z wód Morza Arktycznego Skrei, który pojawi się w ofercie sieci, to prawdziwy sezonowy specjał. W ramach prowadzonej akcji, Makro organizuje także warsztaty dla profesjonalistów oraz cykl kulinarnych spotkań służących wymianie doświadczeń.

W programie promocji norweskiego dorsza zimowego znalazły się specjalne warsztaty dla szefów kuchni restauracji, które wprowadzają tę rybę do menu. W Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości Makro profesjonaliści mieli okazję zapoznać się z tajnikami przygotowania Skreia pod okiem utytułowanego norweskiego szefa kuchni - Gunnara Hvarnesa, który w 2011 roku zdobył brązowy medal podczas Bocuse D'Or, a obecnie przygotowuje uczestników drużyny narodowej do kolejnych edycji tego niezwykle prestiżowego konkursu kulinarnego na świecie. Pośród dań przygotowanych przez uczestników znalazły się carpaccio ze Skreia w japońskim stylu, Brandade ze Skreia, gotowane brzuszki z masłem grzybowym, czy pieczona polędwica w sosie z czerwonego wina i karmelizowanej cebuli.



Firma Makro zaplanowała także cykl wyjątkow
ych, regionalnych spotkań kulinarnych na terenie całego kraju. Szefowie kuchni z Trójmiasta, Wrocławia i Poznania będą mieli okazję poznać „Złoto Lofotów” - jak inaczej nazywany jest Skrei - tajniki jego obróbki, przygotowania i kulinarnych właściwości. Wydarzenia te będą także doskonałą okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy profesjonalistami.

Gunnar Hvarnes

Norweski dorsz zimowy to najlepsza odmiana tego gatunku występująca wyłącznie w zimowym sezonie – od stycznia do kwietnia. Dorastający w Morzu Barentsa odławiany jest dopiero po 5 latach, podczas swojej 600 kilometrowej drogi na tarło do północnego wybrzeża Norwegii. Skrei zawdzięcza temu wyjątkowe właściwości kulinarne – sprężyste, idealnie białe mięso oraz wysoką zawartość składników odżywczych, dzięki czemu ceniony jest przez największych profesjonalistów w branży HoReCa.

***
Makro Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W Makro klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości Makro w Warszawie. W Polsce Makro Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. Makro posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. Makro Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o Makro można znaleźć na stronach www.facebook.com/MakroPolska oraz www.makro.pl

Metro Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. Metro Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy Metro Group. Metro Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy Metro opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: Metro/Makro Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów Real.


Źródło: MediaMakro.pl – 04.02.2016


Komentarze:

Dwa i więcej w jednym, czyli najciekawsze koncepty gastronomiczne ...więcej»

Ostatni Mikser Kulinarny w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów ...więcej»

Nowa restauracja Sphinx w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu ...więcej»

Krajowy finał World Class 2018 rozstrzygnięty! ...więcej»

Pierwsze akredytowane laboratorium, które bada wina ...więcej»

Pierwsze akredytowane laboratorium, które bada wina ...więcej»

Dwa i więcej w jednym, czyli najciekawsze koncepty gastronomiczne ...więcej»

Nowa restauracja Sphinx w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu ...więcej»

Ostatni Mikser Kulinarny w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów ...więcej»

Krajowy finał World Class 2018 rozstrzygnięty! ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji