Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Hilton startuje z kampanią upustów za...

Aktualności hotelarskie ze świata


Hilton startuje z kampanią upustów za bezpośrednie rezerwacje


Dodano: 2016-02-18

Drukuj

Wyślij



Hilton wystartował z kampanią - Stop Clicking Around


Hilton Worldwide poinformował, że członkowie programu lojalnościowego Hilton HHonors mogą teraz uzyskiwać ekskluzywne zniżki na cenę pokoju, dokonując bezpośrednich rezerwacji za pośrednictwem markowych stron internetowych, mobilnej aplikacji Hilton HHonors, zgłoszeniowych centrów rezerwacyjnych bądź za pośrednictwem preferowanych partnerów turystycznych i wybranych biur podróży. Zniżki rezerwacyjne dostępne są w ponad 4500 hoteli na całym świecie.

Nowa marketingowa kampania Hiltona „Stop Clicking Around” - największa w 97 letniej historii firmy, zwróci również uwagę na inne zalety rezerwacji bezpośredniej i członkostwa w programie HHonors.



Korzyści te obejmują punkty HHonors, które mogą być wymieniane na bezpłatne noclegi, bezpłatny dostęp do bezprzewodowego Internetu oraz możliwość wybierania pokoju z cyfrowego planu hotelu, a także korzystanie z klucza cyfrowego - a wszystko to poprzez aplikację mobilną HHonors instalowaną na smartfonie. Ponadto, gdy członkowie HHonors dokonują rezerwacji bezpośredniej, hotele są w stanie zapewnić im bardziej spersonalizowane i niezapomniane doświadczenia w trakcie każdego pobytu.

"Nasi klienci nie muszą się martwić o studiowanie oszałamiającego wyboru stron internetowych, wykonywanie setek kliknięć i utratę mnóstwa czasu. Mogą być pewni, że dostępna w dowolnym czasie rezerwacja pokoju bezpośrednio u nas, nie wymaga uciążliwego przeszukiwania Internetu i sprawdzania cen, po to by znaleźć najlepsze stawki," powiedziała Geraldine Calpin, dyrektor marketingu w firmie Hilton Worldwide.

W ubiegłym roku punkty HHonors o wartości 57 mld dolarów - czyli ponad 1,6 miliona darmowych noclegów – pozostało niewykorzystanych, bo goście rezerwowali swój pobyt za pośrednictwem obcych stron," powiedział Mark Weinstein, globalny szef zaangażowania klientów, lojalności i partnerstwa w Hilton Worldwide. „Na rynku funkcjonuje całkowicie błędne przekonanie, że pośrednicy zawsze oferują niższe ceny na nasze hotelowe pokoje, co po prostu nie jest prawdą."


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji