Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Fairfield by Marriott – średniej klasy... | Aktualności hotelarskie ze świata
Fairfield by Marriott – średniej klasy marka ukierunkowana na obsługę turystów w Chinach
|
Standardowy pokój w hotelu marki Fairfield by Marriott - wizualizacja
|
Marriott International, Inc. i Eastern Crown Hotels Group, jedna z najszybciej rozwijających się chińskich grup hotelowych, podpisały umowę w sprawie obsługi chińskiego ruchu turystycznego przez markę Fairfield by Marriott.
Celem porozumienia jest uruchomienie 140 hoteli, z czego 100 będzie otwartych przed rokiem 2021. Wprowadzenie marki Fairfield do chińskiego segmentu hoteli średniej klasy jest znaczącym krokiem w ekspansji Marriott International w Chinach i częścią strategicznego planu, obejmującego szybki rozwój szerokiego spektrum oferty cenowej i lokalizacyjnej w całym kraju. Każdy hotel marki Fairfield będzie miał od 100 do 150 pokoi.
„Chiny są dla nas jednym z najważniejszych, najszybciej rozwijających się rynków w Azji. Wzrastające dochody klasy średniej i rozwój gospodarki konsumpcyjnej wymusza zwiększony popyt na wyższej jakości, średniej klasy usługi hotelowe," powiedział Craig S. Smith, prezes i dyrektor zarządzający Marriott International Asia Pacific. „Fairfield skupi się na młodych klientach i osobach podróżujących służbowo, poszukujących wygodnego i efektywnego pobytu w atrakcyjnych cenach."
Fairfield jest światowym liderem w segmencie hoteli średniej klasy i jest drugą pod względem wielkości sprzedaży marką Marriott International, dysponującą ponad 750 hotelami na świecie. Będzie to już dziesiąta marka sieci działająca w Chinach kontynentalnych, dołączająca do sześciu innych marek międzynarodowego łańcucha, funkcjonujących w tym kraju: The Ritz-Carlton, JW Marriott, Marriott Hotels, Renaissance, Courtyard, Marriott Executive Apartments i trzech ostatnio wprowadzonych w Chinach projektów - Autograph Collection Hotels, Edition i Bvlgari Hotels & Resorts. Marriott International posiada aktualnie w Chinach ponad 80 hoteli obecnych w 25 miastach.
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |