|
Moxy Hotels będą odkrywać utalentowanych artystów
|
Moxy Hotels, nowa lifestylowa marka sieci Marriott International, występuje przeciwko tradycyjnej koncepcji hotelowej sztuki, inaugurując kampanię #BlankCanvas, której celem jest poszukiwanie i wspieranie innowacyjnych, zdobywających swoją pozycję na rynku artystów. #BlankCanvas zaprasza eksperymentujących malarzy, fotografów, filmowców, rzeźbiarzy, rysowników i artystów graffiti do prezentacji swoich unikalnych dzieł sztuki, które będą miały szansę na ekspozycję w nowych obiektach marki Moxy Hotels. Wybrane prace staną się fundamentem nieustającej współczesnej kolekcji sztuki w każdym Moxy Hotel.
Moxy Hotels współpracuje z międzynarodową platformą artystyczną Talenthouse, zapraszając artystów multimedialnych z całego świata, do przedstawiania swoich dzieł, które zawierają elementy nieprzewidywalności, zabawy i wigoru, które Moxy Hotels uosabia i celebruje.
„#BlankCanvas jest nowatorskim, swobodnym, nieskrępowanym, biznesowym podejściem do mecenatu sztuki i współczesnego stylu życia, w czym upodabnia się do filozofii marki Moxy", powiedziała Vicki Poulos, dyrektorka marki, Moxy Hotels. „Oprócz tworzenia platformy dla wschodzących artystów i odkrywania ich kreatywności poprzez prezentację ich prac, program ma na celu nadanie nowego oblicza konwencjonalnym doświadczeniom gości i zachęcenia ich do dyskusji wokół sztuki i kultury w ogóle."
Kampania publiczna, która ma na celu odkrywanie wschodzących talentów artystycznych, zaprezentuje wybranych poprzez program #BlankCanvas artystów, na spotkaniu w Moxy New Orleans w maju 2016. Kolejne wystawy #BlankCanvas będą miały miejsce jeszcze w tym roku, w: Moxy Tempe w Arizonie, Moxy Nashville w Tennessee i Moxy Berlin w Niemczech. Program #BlankCanvas będzie kontynuowany przez cały rok w każdym z hoteli Moxy, we współpracy z lokalnymi programami artystycznymi, studiami i kolekcjonerami.
Źródło: Moxy Hotels
|