|
Melia rozszerza swoją obecność w Katarze o nowy obiekt w Dosze
|
Meliá Hotels International poczyniła dalszy postęp w swojej strategii rozwoju i pozycjonowania na wschodzących rynkach Bliskiego Wschodu, potwierdzając go planem otwarcia nowego hotelu w Dosze. Hotel funkcjonował będzie pod marką Innside by Melia, która będzie trzecią marki hiszpańskiej firmy obecną w tej lokalizacji.
Hotel znajdował się będzie w bezpośrednim sąsiedztwie nowego Muzeum Narodowego Kataru, nowej stacji metra, obiektów administracji i biur handlowych. Z okien hotelu podziwiać będzie można zachodnią architektoniczną panoramę miasta, a goście dysponować będą łatwym dostępem do międzynarodowego lotniska Hamad.
Innside Doha zostanie otwarty w 2017 roku i będzie trzecim hotelem firmy w Katarze, wraz z Meliá Doha, który został otwarty w 2015 roku i przyszłym ME Doha. W Innside Doha znajdzie się 192 pokoi, firmowa restauracja, lobby, centrum biznesowe, centrum fitness z ośrodkiem spa, taras na dachu i koncepcyjny klub gastronomiczny na 13 piętrze.
Eleganckie i funkcjonalne hotele Innside by Meliá są idealnie dostosowane do potrzeb współczesnych, miejskich turystów, oferując kombinację biznesowego stylu życia, najnowocześniejszego designu, inteligentnych technologii i spersonalizowanej, bezpośredniej i sprawnej obsługi. Marka przyciąga również zainteresowanie inwestorów i właścicieli hoteli na całym świecie za sprawą wartości, jakie hotele te oferują gościom i ich wyjątkowej rentowności. Nowy hotel w Dosze jest zaś kolejnym kamieniem milowym w rozwoju tej marki. Obecnie, na całym świecie funkcjonuje 16 hoteli, a 21 znajduje się w cyklu inwestycyjnym. Obiekty rozlokowane są w: Wielkiej Brytanii, USA, Niemczech, Chile, Wenezueli, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Chinach, Indonezji, Malezji, Włoszech, Kolumbii i Brazylii.
Źródło: Melia Hotels International
|