Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Cachet Hotel Group wprowadza hotelową markę... | Aktualności hotelarskie ze świata
Cachet Hotel Group wprowadza hotelową markę Savant w chińskiej prowincji Szantung
|
CHG wprowadza w Chinach markę Savant
|
Cachet Hotel Group (CHG) poinformowała o podpisaniu umowy deweloperskiej z Qingdao Izunco Inn Investment Company (Izuna), jedną z najszybciej rozwijających się w Chinach firm na rynku nieruchomości, na zainicjowanie działalności swojej średniej klasy hotelowej marki, w prowincji Szantung.
Głównym celem partnerstwa jest uruchomienie obiektów marki Savant Hotel by Cachet, średniej klasy lifestylowej marki hotelowej w Chinach kontynentalnych. Wprowadzenie na tym rynku marki Savant Hotel by Cachet stanowi istotny etap w ekspansji CHG na terytorium całego kraju i obiecuje uzupełnienie zdywersyfikowanego geograficznie portfela grupy poprzez wejście na nowe rynki w drugiej co do wielkości gospodarce na świecie.
„Jesteśmy świadkami fundamentalnej zmiany na chińskim rynku nieruchomości, na którym deweloperzy chcą budować butikowe i średniej klasy hotele, które mogłyby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na wyższą jakość turystyki krajowej. Ponadto, rosnąca liczba wymagających, ale świadomych ekonomicznie turystów biznesowych i służbowych, zapewni stały napływ klientów do lifestylowych hoteli średniej klasy lokalizowanych w chińskich miastach drugiej i trzeciej wielkości", powiedział Alexander Mirza, prezes i dyrektor generalny Cachet Hotel Group. „Wschodzący segment średniej klasy lifestylowych hoteli przejmie wpływy gwarantowane przez rozrastającą się klasę średnią, poszukującą nowoczesnego designu po przystępnej cenie."
Docelowy średniej klasy segment hotelowy jest największym segmentem hotelowym w Chinach z zarejestrowanym w 2015 roku przychodem w wysokości 36,3 miliarda USD i najszybciej rozwijającym się segmentem, notującym w ciągu ostatnich czterech lat średnioroczny wzrost na poziomie 12,5%. Szacuje się, iż tendencja ta utrzyma się w przyszłości, z najbardziej znaczących obszarem wzrostu w kategorii miast drugiej i trzeciej wielkości.
CHG planuje zbudować sieć 200 hoteli marki Savant zarządzanych i działających na zasadzie franczyzy na całym terytorium Chin. Obiekty będą korzystać z rewolucyjnej platformy technologicznej Cachet World i będą lokowane w miastach, przy lotniskach i na przedmieściach, także w formie dwumarkowych obiektów grupy.
Źródło: Cachet Hotel Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |