Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Four Seasons trzyma się koncepcji funkcjonowania... | Aktualności hotelarskie ze świata
Four Seasons trzyma się koncepcji funkcjonowania w systemie jednomarkowym
|
Four Seasons Resort O'ahu at Ko Olina, Hawaje, USA
|
Łańcuch Four Seasons Hotels & Resorts będzie kontynuował strategię umacniania swej pozycji najczęściej wybieranego globalnego partnera w segmencie luksusowych hoteli i projektów mieszkaniowych, wykorzystując swoją koncentrację na jednej marce i bezkompromisowej gwarancji luksusu.
Firma rozwija swoją globalną ofertę poprzez łączenie budowy nowych obiektów, strategicznych konwersji i adaptacji zabytkowych budynków, a jednocześnie utrzymuje zainteresowanie obiektami zaprojektowanymi pod potrzeby klienta, specjalnie wybudowanymi dla określonego właściciela i na specyficzny rynek.
„Mamy bardzo ukierunkowane podejście do rozwoju, oparte na bezwzględnym nacisku na hotelowy luksus i komfortową przestrzeń mieszkalną", mówi J. Allen Smith, prezes i dyrektor generalny Four Seasons Hotels and Resorts. „Poszukujemy możliwości, które pozwalają nam robić to, co robimy najlepiej, wykorzystywać swoją przewagę konkurencyjną, w postaci naszych pracowników i kultury korporacyjnej - świadcząc wysoce spersonalizowaną obsługę, która jest oczekiwana od luksusowych hoteli przez współczesnych turystów. Nasza zdolność do konsekwentnego świadczenia tego rodzaju doskonałej obsługi, nie ma sobie równych w skali globalnej i jest kluczem do naszego permanentnego sukcesu. Zapewnia nam możliwość wyróżniania się na bardzo konkurencyjnym rynku i wyraźne definiuje naszą markę."
W 2015 roku Four Seasons zaprezentował pięć swoich nowych obiektów, każdy o zdecydowanie wyróżniającym się profilu. Poczynając od ultra-nowoczesnych wieżowców w Bahrajnie i Seulu poprzez miejską oazę w Casablance i konwersję zabytkowych budynków w Cap-Ferrat i Bogocie, firma stara się wykreować unikalne wartości, autentyczne i charakterystyczne dla swoich lokalizacji.
„Kluczowym punktem wyróżniającym nasz produkt, który daje Four Seasons znaczną przewagę na rynku, jest zaangażowanie tylko w jedną luksusową markę", mówi Bart Carnahan, wiceprezes firmy zajmujący się globalnym rozwojem biznesu. „Skupiając swoją uwagę i zasoby na świadczeniu niezrównanego poziomu jakości i dostosowywanej indywidualnie obsługi, wzmacniamy naszą pozycję liderów RevPAR, co jest bardzo atrakcyjne dla obecnych i potencjalnych partnerów."
W 2016 roku Four Seasons planuje otworzyć swój piąty obiekt na Hawajach (O'ahu at Ko Olina) i kolejne hotele w Bogocie, w Dubaju (w DIFC) i Nowym Jorku (Downtown), a także nowe hotele w Abu Zabi i Kioto.
Źródło: Four Seasons Hotels & Resorts
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |