Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Rok 2015 korzystny dla sieci ekonomicznych hoteli... | Aktualności hotelarskie ze świata
Rok 2015 korzystny dla sieci ekonomicznych hoteli Motel One
|
Motel One zdobywa europejski rynek
|
Designerska ekonomiczna marka hotelowa Motel One zaprezentowała wyniki za rok 2015, które potwierdzają pomyślny rozwój firmy na europejskim rynku hotelarskim. Za sukcesem firmy stoją: centralne miejskie lokalizacje, przystępne ceny, jakość usług oraz unikalna konstrukcja.
2015 rok był kolejnym bardzo udanym rokiem dla Motel One w dziedzinie umiędzynarodowienia działalności, w efekcie której 13 hoteli funkcjonowało już poza granicami Niemiec. Pięć nowych hoteli zostało otwartych poza Niemcami, w których znajduje się siedziba firmy. Były wśród nich hotele w: Londynie, Manchesterze, Pradze i Amsterdamie oraz drugi obiekt sieci w Wiedniu - Wien-Hauptbahnhof. Otwarty został także Motel One Magdeburg zwiększając liczbę czynnych niemieckich hoteli sieci do 38.
Międzynarodowe przychody niemieckiej marki wzrosły z 20% do 25%, z tego na Austrię przypadło 12% na Wielką Brytanię; 8%, a na Belgię, Holandię i Czechy, łącznie 5%.
Średnie obłożenie wzrosło z 74,8% w 2014 r do 75,3%. Turyści biznesowi stanowili 65% gości, a turyści wypoczynkowi – 35%.
Motel One jest szczególnie dumny z przyznanych marce w 2015 roku nagród i wyróżnień, wśród których znalazły się: German Marketing Award, HR Excellence Award i German Tourism Service Award przyznana przez Niemiecki Instytut Jakości Usług za wysokie standardy obsługi.
Coroczne badanie personelu – One Emotion – wykazało wzrost zadowolenia z pracy (8,77 / 10) oraz wysoką ocenę w zakresie identyfikacji pracowników z firmą i ich osobistej motywacji. Dzięki otwarciu i działalności Uniwersytetu One największy wzrost odnotowano w obszarze umiejętności. „Emocjonalna więź pracowników z Motel One jest przez nas postrzegana jako najważniejszy wskaźnik wpływający na pozytywną atmosferę w hotelach, skutkującą zadowoleniem klientów."
Wzrastające przychody, zmotywowana kadra pracownicza i plany przyszłej ekspansji w Europie, to czynniki, które każą postrzegać Motel One, jako liczącego się gracza w przemyśle hotelowym.
Źródło: Motel One
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |