Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Pierwszy podgląd na rebranding flagowego hotelu... | Aktualności hotelarskie ze świata
Pierwszy podgląd na rebranding flagowego hotelu sieci Langham w Hongkongu
|
Cordis, Hongkong sieci Langham Hospitality Group
|
Globalna designerska firma Gettys Group z Hongkongu, dokonująca rebrandingu 42 piętrowego flagowego hotelu Langham Hospitality Group położonego w dzielnicy Mongkok, pod potrzeby jej nowej ekskluzywnej marki Cordis, zaprezentowała niektóre z remontowanych pomieszczeń i przestrzeni publicznych.
W hotelu znajduje się: 16 sal konferencyjnych oraz kryte i otwarte przestrzenie dla organizacji imprez i wydarzeń publicznych; ośrodek spa z pełnym zakresem usług; cztery restauracje, bary i salony oraz specjalny salon na 36. piętrze budynku.
Ponadto w Cordis znajdzie się ponad 1500 dzieł współczesnej sztuki chińskiej o szacunkowej wartości czterech i pół miliona USD.
Stanowisko konsjerża wyposażone będzie w panele dotykowe, wyświetlające informacje dotyczące lokalnych opcji turystycznych, z których będą mogli korzystać goście hotelu. Biblioteka w holu będzie miała wspólny stół, przy którym goście będą mogli podłączać swoje przenośne urządzenia i oddawać się pracy lub rozrywce.
664 hotelowe pokoje wyposażone będą w marmurowe łazienki i smartfony, przy pomocy których goście będą mogli wykonać dowolną liczbę lokalnych i międzynarodowych połączeń do Australii, Chin, Singapuru, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Pokoje zyskają świeżą paletę kolorów, wygodne nowe meble i okna, przez które będzie można podziwiać fascynujące widoki na miasto.
Źródło: Langham Hospitality Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |