Strona główna » Aktualności gastronomiczne » W 2015 roku linie Emirates wydały na wina ponad...

Aktualności gastronomiczne


W 2015 roku linie Emirates wydały na wina ponad 140 mln dolarów


Dodano: 2016-04-07

Drukuj

Wyślij


Linie Emirates w dalszym ciągu nie szczędzą środków na wina. W 2015 roku przewoźnik kupił rekordową liczbę ponad 13 mln butelek wina o łącznej wartości 140 mln dolarów, czyli ponad dwukrotnie większej niż w roku poprzednim. Wina przeznaczone są dla klientów podróżujących we wszystkich trzech klasach, a większość z nich zostanie podana dopiero za siedem-dziesięć lat.

Wzrost inwestycji związany jest z rozwojem siatki połączeń przewoźnika i stanowi wyraz starań linii, aby zapewnić klientom możliwie najlepszy produkt. W 2015 roku klienci Emirates we wszystkich klasach wypili 11,4 mln butelek wina, z czego 10 mln butelek w samej tylko klasie ekonomicznej. To o 27% więcej w porównaniu z rokiem poprzednim, w którym we wszystkich klasach spożyto łącznie 9 mln butelek wina.



W każdym aspekcie naszej działalności celem jest zapewnienie jak najlepszej obsługi klientom, a zorganizowany przez nas program winiarski stanowi odzwierciedlenie tych dążeń. Na przestrzeni lat udało nam się stworzyć program, który spotkał się z zainteresowaniem najlepszych winnic świata, i jesteśmy dumni, że nasze karty win nie ustępują ofercie czołowych restauracji w najwspanialszych miastach na świecie – powiedział Tim Clark, prezes linii Emirates. – Wielu naszych klientów jest zaskoczonych i zachwyconych różnorodnością i jakością win oferowanych na pokładzie przez linie Emirates i zastanawia się, jak udaje się nam pozyskać tak rzadkie i wyborowe roczniki. Nasza recepta to długofalowe planowanie i inwestycje – dodał Clark.

Najważniejszym elementem strategii pozyskiwania win przez Emirates jest unikatowe podejście do inwestycji w doskonałe wina na rynku pierwotnym (en primeur), na wiele lat przed ich pojawieniem się na rynku, a następnie odczek
anie, aż roczniki te dojrzeją i osiągną swój pełny potencjał przed podaniem na pokładzie. Podczas gdy większość przewoźników nabywa wino przez pośredników lub w procedurze przetargowej, linie Emirates zatrudniają własnych koneserów, którzy utrzymują bezpośrednie relacje z najbardziej prestiżowymi winnicami na świecie, starannie dobierając i pozyskując dla swoich klientów najlepsze i najrzadsze wina.

Od 2006 roku nakłady Emirates na wino wyniosły 690 milionów dolarów. Niektóre z tych roczników będą gotowe do spożycia dopiero w 2025 roku. W największej wśród przewoźników piwnicy Emirates znajduje się już 2,2 miliona butelek wina.

Emirates i Bordeaux

Ze wszystkich win zakupionych w 2015 roku dla klasy pierwszej i klasy biznes niemal połowa – 1,8 miliona butelek – pochodzi z regionu Bordeaux. Wina z Bordeaux zawsze stanowiły trzon oferty win Emirates – właśnie stamtąd pochodzi 60% czerwonych win w klasie pierwszej i klasie biznes.

Wina z Bordeaux są podstawą naszej oferty, ponieważ
świetnie komponują się z bogatym menu pokładowym – od białego i czerwonego mięsa po dania wegetariańskie. Wybieramy je nie tylko ze względu na ich smak, ale także dlatego, że zachowują swoje właściwości w kabinie samolotu – powiedział Tim Clark.

Ponadto przewoźnik rozszerzył ofertę win z Bordeaux, skupiając się na białych winach z tego regionu. W tym roku linie Emirates po raz pierwszy kupiły takie wina jak Pavillon Blanc du Château Margaux, białą odmianę Château Margaux, a także roczniki La Clarté de Haut-Brion, wina rzadkiego i ekskluzywnego z uwagi na ograniczoną skalę produkcji. Przewoźnik doda do karty także inne białe wina z Bordeaux, m.in. Château Smith Haut Lafitte i Château Malartic-Lagravière.

Emirates rozszerza ofertę win

W zeszłym roku linie Emirates dodały 10 rodzajów win do swojej codziennej oferty i obecnie serwują we wszystkich klasach średnio 70 różnych rodzajów szampana, wina i porto dziennie w ramach międzynarodowej siatki połączeń obejmującej ponad 150 kierunków.

Bardzo niewielu producentów jest w stanie dostarczyć nam potrzebną ilość wina takiej jakości, jakiej oczekujemy. Dlatego bardzo wcześnie postanowiliśmy postawić na jakość, kupując w razie konieczności mniejsze partie bezpośrednio od winnic i producentów win. Serwowanie 70 różnych marek każdego dnia w obrębie siatki połączeń tej wielkości stanowi ogromne wyzwanie logistyczne, ale jednocześnie oznacza to, że nasi pasażerowie, a szczególnie członkowie programów lojalnościowych, mogą zawsze spodziewać się degustacji czegoś nowego i interesującego. Pozytywne opinie, które otrzymujemy, świadczą o sukcesie naszego programu - powiedział Tim Clark.

Linie Emirates wielką wagę przywiązują także do win z Burgundii, kupując je bezpośrednio od najlepszych winnic grand cru, takich jak Chevalier-Montrachet, Charmes-Chambertin czy Échezeaux.

Wieloletnia współpraca z producentami win zapewniła przewoźnikowi dostęp do najrzadszych i najbardziej ekskluzywnych win. Tylko z regionu Corton-Charlemagne Grand Cru, gdzie produkowane są jedne z najlepszych białych win Burgundii, Emirates pozyskał w 2015 roku 2 tysiące skrzyń, czyli 10% całkowitej produkcji regionu.

Niedawno piwnica Emirates wzbogaciła się także o znakomite wina włoskie, takie jak Solaia i Ornellaia, podawane w klasie pierwszej, czy Tignanello – niezwykle popularne wino Super Tuscan, które w najbliższych latach znajdzie się w ofercie win dla klasy biznes.

Linie Emirates kupują wina z głównych regionów winiarskich na świecie, w tym z Australii, Nowej Zelandii, Argentyny i RPA, serwując je w ramach regionalnych kart win.

Wina Emirates na ekranie

Proces starannej selekcji i strategia zaopatrzenia w wina przez Emirates zostały przedstawione w nowym krótkim filmie wyświetlanym w wielokrotnie nagradzanym systemie rozrywki pokładowej ice Digital Widescreen, pokazującym relacje przewoźnika z najlepszymi winnicami świata. Film można obejrzeć w systemie ice i w Internecie pod adresem: https://youtu.be/rqCzCKNb6y4

O Emirates

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.

Przewoźnik stale i dynamicznie się rozwija odnotowując zyski nieprzerwanie od ostatnich 27 lat. W roku podatkowym 2014-15 linie Emirates – przy całkowitej niezależności finansowej i bez ochrony ze strony państwa – przewiozły 49,3 mln pasażerów i odnotowały zysk netto w wysokości 1,5 mld dolarów amerykańskich, a dochody Grupy Emirates wzrosły o 10 procent do poziomu 96,5 mld dirhamów (26,3 mld dolarów amerykańskich).

Linie Emirates mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.

Flota linii składa się z 250 szerokokadłubowych maszyn, w tym 15 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Przewoźnik planuje powiększyć ją ponad dwukrotnie do roku 2020. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 255 samolotów o wartości 122 mld dolarów amerykańskich według cen katalogowych.  

Linie Emirates obsługują loty w 150 kierunkach w 80 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji. Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com


Źródło: MSLGroup.pl – 04.04.2016


Komentarze:

Dwa i więcej w jednym, czyli najciekawsze koncepty gastronomiczne ...więcej»

Ostatni Mikser Kulinarny w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów ...więcej»

Nowa restauracja Sphinx w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu ...więcej»

Krajowy finał World Class 2018 rozstrzygnięty! ...więcej»

Pierwsze akredytowane laboratorium, które bada wina ...więcej»

Pierwsze akredytowane laboratorium, które bada wina ...więcej»

Dwa i więcej w jednym, czyli najciekawsze koncepty gastronomiczne ...więcej»

Nowa restauracja Sphinx w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu ...więcej»

Ostatni Mikser Kulinarny w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów ...więcej»

Krajowy finał World Class 2018 rozstrzygnięty! ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji