W pierwszym rzędzie kraje muzułmańskie a potem także europejskie, znajdują się w zasięgu zainteresowań Almulla Hospitality, spółki z Dubaju, która dopiero co poddała pomysł utworzenia pierwszej na świecie islamskiej sieci hotelowej.
W grę wchodzi promocja trzech marek: Cliftonwood, Adham i Wings.
„Muzułmanie podróżują coraz więcej, również w celach rekreacyjnych, przed nami otwiera się więc gigantyczny rynek” – komentuje chairman spółki, Abdullah Mohammed. „Będziemy mieć do dyspozycji ogromne fundusze na realizację projektu” – kontynuuje – „który zakłada budowę 150 hoteli do roku 2013, w tym 30 w roku 2008”.
W planach 15 obiektów luksusowych, następnie 25 obiektów biznesowych, które wkrótce będą powstawać także w Europie. „To oczywiste, że nie zwracamy się wyłącznie do klienteli muzułmańskiej, nawet jeśli będziemy przestrzegać nakazów religijnych Islamu” - podsumowuje Mohammed.
Źródło: TTG – 17.12.2007 r.
|