Strona główna » Aktualności gastronomiczne » Marriott organizuje konkursy na mistrza koktajlu... | Aktualności gastronomiczne
Marriott organizuje konkursy na mistrza koktajlu z Burbonem
|
Marriott organizuje konkursy Bourbon Battles
|
Marriott Hotels inauguruje konkursy Potyczek z Burbonem (Bourbon Battles), które odbędą się w pięciu amerykańskich miastach i wyłonią mistrza koktajlu przygotowanego na bazie tego trunku. Prowadzony przez wiodącego eksperta i autorkę publikacji w tej dziedzinie Heather Greene, cykl imprez poświęconych burbonowi, zadebiutuje w Lexington, w stanie Kentucky, po czym zawita do Portland, Calgary i Bostonu, a zakończy się w Nowym Jorku, w dniu 14 czerwca, który jest Krajowym Dniem Burbona. Potyczki z Burbonem są częścią Marriott Hotels Bourbon - szerszego programu innowacyjnych doświadczeń, przeznaczonego dla gości i osób odwiedzających obiekty Marriotta.
„Burbon ma w sobie wszystko to, co jest niezbędne do stworzenia niezwykłego doświadczenia barowego dla naszych gości. Cieszy się bogatą historią i fascynującymi opowieściami związanymi z jego unikalnymi markami. Oferuje opcje na każdy gust, poczynając od oryginalnych koktajli, po ekskluzywne drinki", powiedział Matthew Carroll, wiceprezes pionu Brand Management, w Marriott Hotels. „Nasz nowy konkurs – Potyczki z Burbonem - to zabawowy, innowacyjny sposób na prezentację ewolucji świata związanego z Burbonem, który pomaga jednocześnie we wprowadzaniu większej kreatywności i nieoczekiwanych smaków, wpływających na wzbogacanie gustów naszych gości."
W każdej imprezie Potyczki z Burbonem - sieci Marriott Hotels, bierze udział czterech zawodników. Zwycięzcy czterech pierwszych konkursów dostają szansę konkurowania w finale cyklu, rozgrywanego w Nowym Jorku. Jest to świetny sposób na prezentację najlepszych barmanów Marriott Hotels. W każdej potyczce, barmani Marriotta zmierzą się z lokalnymi mistrzami koktajli, aby udowodnić swoje najwyższej klasy umiejętności.
W ciągu ostatniej dekady, w Stanach Zjednoczonych nastąpił prawie 40 procentowy wzrost sprzedaży burbona i whisky z Tennessee, według danych amerykańskiej Distilled Spirits Council. Wykorzystując ten trend, Marriott Hotels Bourbon Program oferuje światowej sławy wódki, takich marek jak Maker’s Mark i Knob Creek, firmowe koktajle i lokalnie dobrane drinki w lobby barach Marriott Greatroom, w ponad 250 swoich obiektach.
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |