Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Kolejny włoski obiekt NH Hotel Group wystartuje w... | Aktualności hotelarskie ze świata
Kolejny włoski obiekt NH Hotel Group wystartuje w Wiecznym Mieście
|
Hotel marki NH Collection rusza w Rzymie we Włoszech
|
NH Hotel Group wybrała centrum Wiecznego Miasta jako miejsce, w którym wystartuje kolejny obiekt jej najbardziej ekskluzywnej marki - NH Collection. Obecnie Grupa prowadzi 58 hoteli tej marki, a do końca 2016 roku, ich liczba wzrośnie aż do 68 obiektów.
NH Collection wystartowała na arenie międzynarodowej w lipcu 2014 roku, w Wenecji wraz z otwarciem NH Collection Palazzo Barocci. Od tego czasu uruchomiła działalność w dziewięciu kolejnych hotelach NH Collection, w kilku innych kluczowych strategicznych włoskich miastach: Amalfi, Taormina, Florencja, Mediolan, Genua, Turyn i Rzym.
Wraz z otwarciem nowego 5 gwiazdkowego hotelu w Rzymie, NH Collection Palazzo Cinquecento, NH Hotels powiększa zasób swoich ekskluzywnych obiektów tej marki na terenie Włoch.
NH Hotel Group dysponuje ponadto we Włoszech 42 hotelami marki NH Hotels, które spełniają wymagania w zakresie komfortu i funkcjonalności, żądanymi przez klientów, którzy życzą sobie doskonałej lokalizacji z wygodnym dostępem do wybranych miast. W ofercie Grupy znajduje się także nhow Milano, niekonwencjonalny hotel o niepowtarzalnym, unikalnym charakterze, który znajduje się w samym sercu modowej dzielnicy Mediolanu.
Nowy hotel NH Collection w Rzymie mieści się w budynku, który niegdyś był siedzibą stacji kolejowej i poczty. Budynek jest wspaniałym przykładem architektury XX wieku, w którym odrestaurowano wszystkie secesyjne elementy architektoniczne. Należą do nich między innymi urocze schody z atrakcyjnymi wzorami geometrycznymi, prowadzące na 5 hotelowych pięter.
NH Collection Palazzo Cinquecento oferuje 177 komfortowych i przestronnych pokoi (82 typu Superior, 56 Premium, 8 Premium XL, 20 Junior Suites i 11 apartamentów), utrzymanych w eleganckim i wyrafinowanym stylu, wyposażonych we wszystkie udogodnienia, charakterystyczne dla wysokich standardów marki NH Collection.
Źródło: NH Hotel Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |