|
Lobby hotelu Frasers Place Tianjin w Tiencinie w Chinach
|
Umacniając swoją obecność w Chinach, Frasers Hospitality - oddział Frasers Centrepoint Limited, zaprezentował plany dotyczące uruchomienia 10 kolejnych obiektów w głównych chińskich miastach, tam gdzie ma już ugruntowaną obecność: Tiencin, Wuxi, Chengdu, Szanghaju i Shenzhen oraz na nowych rynkach w Nanchang , Dalian i Changsha.
Powiększenie portfela Fraser Hospitality w Chinach, zmierza ku osiągnięciu zamierzonego przez firmę celu, jakim jest liczba 30. obiektów z 7000. kwater i jest istotnym czynnikiem przyczyniającym się do realizacji celu globalnego ustalonego na poziomie 30.000 pokoi, który ma być osiągnięty w 2019 roku.
Otwarcia nowych hoteli obejmą obiekty funkcjonujące pod flagą trzech marek sieci Frasers Hospitality: serwisowanych apartamentów Gold-Standard Frasers (Fraser Suites, Fraser Place, Fraser Residence), ekologicznej koncepcji serwisowanych apartamentów Modena by Fraser oraz miejskiej, hotelowej marki Capri by Fraser, dzięki którym Frasers Hospitality będzie w stanie sprostać krótko i długoterminowym wymaganiom kwaterunkowym turystów odwiedzających Chiny.
Strategia ekspansji łańcucha Frasers Hospitality w Chinach realizuje jego wizję stania się wiodącą globalną grupą hotelarską, znaną z nieustannych innowacji i intuicyjnej obsługi przewidującej i przekraczającej zmieniające się oczekiwania międzynarodowych turystów. Od momentu swojego powstania w Singapurze w 1998 roku, globalna obecność firmy zaznaczyła się w ponad 80 kluczowych miejskich lokalizacjach, w tym w Sydney, Kuala Lumpur, Szanghaju, Chengdu, Seulu, Osace, Dubaju, Londynie, Edynburgu, Paryżu, Frankfurcie i Barcelonie.
Źródło: Frasers Hospitality
|