Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Emaar uruchamia lifestylową markę nowej generacji | Aktualności hotelarskie ze świata
Emaar uruchamia lifestylową markę nowej generacji
|
Lifestylowa marka hotelowa nowej generacji grupy Emaar
|
Emaar Hospitality Group, działająca w segmencie hotelarsko-rozrywkowym spółka, zależna od globalnego dewelopera Emaar Properties, poinformowała o uruchomieniu Rove Satwa, siódmego obiektu Rove Hotels, średniej klasy lifestylowej marki nowej generacji.
Wspólne przedsięwzięcie firm Emaar i Meraas - holdingu z siedzibą w Dubaju, obliczone jest na uruchomienie 10 obiektów marki Rove Hotels, dysponujących ponad 2660 pokojami, w największym mieście Zjednoczonych Emiratów Arabskich, w terminie do 2020 roku. Nowa marka to projekt hoteli średniej klasy rynkowej, zaspokajających potrzeby gości uczestniczących w wystawie Expo 2020 w Dubaju.
Rove Satwa, centralnie położony w dzielnicy Satwa, połączony bezpośrednio chodnikiem z Dubai International Convention Centre i Dubai International Financial Centre, oznacza również debiut Rove Home, pierwszych serwisowanych mieszkań marki Rove.
Elegancko zaprojektowane, składające się z dwóch wieżowców, przedsięwzięcie obejmować będzie dwa obiekty – 480 pokojow y hotel Rove Satwa i Rove Home Satwa ze 157 markowymi, serwisowanymi mieszkaniami. Rove Satwa charakteryzował się będzie wszystkimi specyficznymi cechami, które czynią z Rove Hotels ambitną markę hotelową średniej klasy. Markowy hotel zaoferuje niezawodną komunikację, dzięki swemu centralnemu położeniu i łatwemu dostępowi do metra i transportu publicznego Dubaju.
Ponadto Rove Satwa będzie również celebrował dziedzictwo kulturowe Dubaju poprzez prowokujące do zadumy dzieła sztuki, stworzone na specjalne zamówienie hotelu, przez lokalnych artystów. Ta integracja lokalnej kultury i sztuki w hotelowym etosie, zaowocuje z pewnością obecnością w Instagramie, która przyciągać będzie uwrażliwionych na kulturę globalnych turystów. Wnętrza Rove Satwa i Rove Home Satwa zainspirowane są lokalnym otoczeniem, definiowanym przez miejskie dziedzictwo kulturowe Dubaju i jego nowoczesną perspektywę. Wszystkie pokoje zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić ich mieszkańcom komfort oraz przestrzenną swobodę. Stylowe materace, nowoczesna łazienka z prysznicem deszczowym, 48 calowe telewizory wyposażone w centra obsługi mediów i bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu, to inne hotelowe udogodnienia hotelu Rove Satwa.
Źródło: Emaar Hospitality Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |