Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Autograph Collection z nowymi obiektami w... | Aktualności hotelarskie ze świata
Autograph Collection z nowymi obiektami w Monachium i Baden-Baden
|
Roomers Baden Baden, Niemcy
|
Jeszcze w tym roku, Autograph Collection, skupiająca pod flagami Marriott International wysokiej jakości, jedyne w swoim rodzaju niezależne hotele, pozyska do swojego imponującego portfolio, dwa nowe obiekty od Roomers Hotel Group. Należące do Gekko Group, Roomers Baden-Baden i Roomers Munich będą trzecim i czwartym hotelem Autograph Collection w Niemczech, dołączając do Gewandhaus Drezno i Hotel Am Steinplatz w Berlinie.
„Niemcy są bardzo ważnym rynkiem dla współczesnych, lifestylowych turystów i naszego powiększającego się portfela hoteli w tym kraju", powiedział John Licence, lider marki Autograph Collection w Europie. „Te dwa hotele zostały wybrane z powodu swojej oryginalności, niezwykłego charakteru i nieszablonowych detali, a poza tym ich pozyskanie pozwoli nam na zacieśnienie współpracy z Roomers Hotel Group - firmą, która dzieli naszą pasję do wyrafinowanego designu i turystycznych doświadczeń".
Roomers Baden-Baden
Wzbogacający to uzdrowisko nowoczesną estetyką, Roomers Baden-Baden będzie olśniewającym połączeniem architektury, designu i pierwszego w mieście luksusowego lifestylowego hotelu, kiedy rozpocznie swoją działalność w sierpniu 2016 r.
Roomers Baden Baden, Niemcy Dysponujący wnętrzami zaprojektowanymi przez znanego mediolańskiego architekta Piero Lissoniego we współpracy z przedsiębiorcą Bernhardem Wagenerem z Gekko Group, hotel wyposażony będzie w 130 przestronnych pokoi i apartamentów z wyjątkowymi meblami i ekscentrycznymi elementami, uosabiającymi designerski etos Autograph Collection.
Roomers Baden Baden, Niemcy Roomers Munich Roomers Munich będzie całkowicie różny od typowych, miejskich hoteli, kiedy otworzy swoje podwoje w grudniu 2016 roku. Składający się z 281 pokoi i apartamentów, hotel zachowa swój butikowy urok poprzez połączenie współczesnych i tradycyjnych akcentów, przypominających jednocześnie o tradycyjnym dziedzictwie regionu.
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |