Strona główna » Aktualności gastronomiczne » Makro partnerem Gault&Millau Tour w Warszawie

Aktualności gastronomiczne


Makro partnerem Gault&Millau Tour w Warszawie


Dodano: 2016-06-06

Drukuj

Wyślij


150 doskonałych szefów kuchni, 10 najlepszych firm, 5 regionalnych nagród, godziny rozmów i dziesiątki nawiązanych kontaktów - to wszystko już 6. czerwca podczas inauguracyjnego spotkania Gault&Millau Tour w Warszawie. Partnerem cyklu wydarzeń po raz kolejny została firma Makro Cash & Carry Polska.

Spotkania organizowane przez polski zespół Żółtego Przewodnika Gault&Millau stanowią forum wymiany doświadczeń dla szefów kuchni, są źródłem kulinarnych inspiracji oraz płaszczyzną kontaktów z partnerami biznesowymi.



Inauguracja cyklu tegorocznych spotkań regionalnych Gault&Millau Tour odbędzie się już 6. czerwca w przepięknym otoczeniu Łazienek Królewskich w restauracji Belvedere w Warszawie. W wydarzeniu weźmie udział prawie 150 szefów z województw mazowieckiego, łódzkiego i Lubelszczyzny.

Na potrzeby lokalnych spotkań kraj został podzielony na 4 regiony, w których odbędzie się tegoroczne Gault&Millau Tour. Centralnymi miastami będą Warszawa, Poznań, Kraków i Gdańsk. W każdym z czterech wydarzeń udział wezmą szefowie kuchni z poszczególnych regionów, reprezentujący restauracje, które znalazły się w drugiej edycji Żółtego Przewodnika Gault&Millau Polska oraz Ci, którzy znaleźli się w tym roku pod lupą inspektorów Gault&Millau Polska. Najlepszym w danym regionie szefom kuchni zostaną przyznane nagrody w pięciu kategoriach: Szef Roku, Szef Jutra, Młody Talent. Kobieta Szef oraz Kuchnia Tradycyjna.

Żółty Przewodnik Gault&Millau Polska, podobnie jak w ubiegłym roku, zaprosił do współpracy 10 najlepszych, zaufanych marek, pośród których znalazła się sieć hurtowni Makro Cash & Carry Polska. Firma jest w wąskiej grupie marek, które partnerują Żółtemu Przewodnikowi od momentu pojawienia się w Polsce. Podczas spotkania 6. czerwca sieć zaprezentuje inspiracje na sezon letni dla branży HoReCa i nowości produktowe w swojej ofercie.

Makro Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W Makro klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości Makro w Warszawie. W Polsce Makro Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. Makro posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. Makro Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o Makro można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

Metro Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. Metro Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy Metro Group. Metro Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy Metro opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: Metro/Makro Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.


Źródło: MediaMakro.pl – 03.06.2016


Komentarze:

Dwa i więcej w jednym, czyli najciekawsze koncepty gastronomiczne ...więcej»

Ostatni Mikser Kulinarny w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów ...więcej»

Nowa restauracja Sphinx w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu ...więcej»

Krajowy finał World Class 2018 rozstrzygnięty! ...więcej»

Pierwsze akredytowane laboratorium, które bada wina ...więcej»

Pierwsze akredytowane laboratorium, które bada wina ...więcej»

Dwa i więcej w jednym, czyli najciekawsze koncepty gastronomiczne ...więcej»

Nowa restauracja Sphinx w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu ...więcej»

Ostatni Mikser Kulinarny w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów ...więcej»

Krajowy finał World Class 2018 rozstrzygnięty! ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji