Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Marriott International uruchamia europejskie...

Aktualności hotelarskie ze świata


Marriott International uruchamia europejskie centrum dowodzenia w czasie rzeczywistym


Dodano: 2016-07-28

Drukuj

Wyślij



Marriott International uruchomił europejskie centrum dowodzenia w czasie rzeczywistym


Marriott International nadal pełni wiodącą rolę we wdrażaniu cyfrowych i społecznościowych innowacji marketingowych, czego dowodem jest uruchomienie czwartego w historii firmy, centrum dowodzenia – M Live Studio. Znajdujące się  w europejskiej kwaterze głównej Marriotta w Londynie, najnowsze studio służyło będzie jako centrum zawiadujące tworzeniem kontentu w czasie rzeczywistym oraz generowaniem zaangażowania społecznościowego turystów podróżujących po Europie.

M Live będzie angażować się w rozmowy w wielu językach, w tym we francuskim, hiszpańskim, niemieckim, włoskim i angielskim. Pierwsze studio M Live powstało w siedzibie Marriott International w Bethesda, w stanie Maryland w USA w 2015 roku i od tego czasu rozszerzyło krąg swoich placówek o region Azji i Pacyfiku, Ameryki Południowej i Karaibów, a teraz także Europy.



M Live umożliwia pracownikom sieci Marriott interaktywne kontakty z gośćmi, w bardziej spersonalizowany sposób i uczestniczenie w indywidualnych rozmowach na platformach społecznościowych, na których turyści są już aktywnie zaangażowani. Studio ma możliwość śledzenia konwersacji, trendów, globalnych wyników działalności, kampanii marketingowych i reputacji marki na różnych platformach społecznościowych, w czasie rzeczywistym, identyfikując możliwości Marriotta w przekonywaniu klientów do swoich 19 marek i prawie 4500 obiektów na całym świecie.

Wiceprezes Marriott International ds. globalnego kreatywnego marketingu i marketingu treści, David Beebe, wyjaśnił: „Stworzyliśmy M Live zdając sobie sprawę z tego, że marketing w czasie rzeczywistym zaczyna się zawsze od gościa, a najlepszym sposobem zainteresowania klientów jest nawiązanie bezpośredniej rozmowy, która będzie istotna z punktu widzenia ich potrzeb i preferencji, jako turystów."


Źródło: Marriott International


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji