Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Marriott International uruchamia europejskie... | Aktualności hotelarskie ze świata
Marriott International uruchamia europejskie centrum dowodzenia w czasie rzeczywistym
|
Marriott International uruchomił europejskie centrum dowodzenia w czasie rzeczywistym
|
Marriott International nadal pełni wiodącą rolę we wdrażaniu cyfrowych i społecznościowych innowacji marketingowych, czego dowodem jest uruchomienie czwartego w historii firmy, centrum dowodzenia – M Live Studio. Znajdujące się w europejskiej kwaterze głównej Marriotta w Londynie, najnowsze studio służyło będzie jako centrum zawiadujące tworzeniem kontentu w czasie rzeczywistym oraz generowaniem zaangażowania społecznościowego turystów podróżujących po Europie.
M Live będzie angażować się w rozmowy w wielu językach, w tym we francuskim, hiszpańskim, niemieckim, włoskim i angielskim. Pierwsze studio M Live powstało w siedzibie Marriott International w Bethesda, w stanie Maryland w USA w 2015 roku i od tego czasu rozszerzyło krąg swoich placówek o region Azji i Pacyfiku, Ameryki Południowej i Karaibów, a teraz także Europy.
M Live umożliwia pracownikom sieci Marriott interaktywne kontakty z gośćmi, w bardziej spersonalizowany sposób i uczestniczenie w indywidualnych rozmowach na platformach społecznościowych, na których turyści są już aktywnie zaangażowani. Studio ma możliwość śledzenia konwersacji, trendów, globalnych wyników działalności, kampanii marketingowych i reputacji marki na różnych platformach społecznościowych, w czasie rzeczywistym, identyfikując możliwości Marriotta w przekonywaniu klientów do swoich 19 marek i prawie 4500 obiektów na całym świecie.
Wiceprezes Marriott International ds. globalnego kreatywnego marketingu i marketingu treści, David Beebe, wyjaśnił: „Stworzyliśmy M Live zdając sobie sprawę z tego, że marketing w czasie rzeczywistym zaczyna się zawsze od gościa, a najlepszym sposobem zainteresowania klientów jest nawiązanie bezpośredniej rozmowy, która będzie istotna z punktu widzenia ich potrzeb i preferencji, jako turystów."
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |