Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Starwood ugruntowuje obecność w Arabii... | Aktualności hotelarskie ze świata
Starwood ugruntowuje obecność w Arabii Saudyjskiej nowym Sheratonem w Mekce
|
Starwood planuje otwarcie hotelu Sheraton w Mekce
|
Starwood Hotels & Resorts Worldwide poinformował o systematycznym rozwoju swojej sieci w Królestwie Arabii Saudyjskiej wraz z podpisaniem umowy na uruchomienie nowego hotelu marki Sheraton w świętym mieście Mekce. Będący własnością Altayyar Travel Group Holding Company, Sheraton Makkah Jabal Al Kaaba planowany jest do otwarcia pod koniec roku.
„Mekka jest szczególną lokalizacją w planach rozwojowych Starwooda, a Sheraton jest jedną z trzech marek, która wejdzie na ten rynek w przyszłym roku", powiedział Michael Wale, prezes Starwood Hotels & Resorts w regionie Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu. „Obiekt zaoferuje pielgrzymom słynną markową, światowej klasy obsługę i komfortowe doświadczenie w świętym mieście."
Sheraton Makkah Jabal Al Kaaba wyposażony będzie w 414 pokoi i apartamentów, wszystkie wyposażone w markowe udogodnienia, w tym doświadczenia związane z komfortowym nocnym wypoczynkiem. Hotel zaoferuje także cztery lokale gastronomiczne, jak również obszerne zaplecze spotkaniowo-konferencyjne.
Starwood prowadzi ponad 50 hoteli i obiektów wypoczynkowych na całym Bliskim Wschodzie, pod flagą ośmiu z dziesięciu lifestylowych marek, w tym: The Luxury Collection, St. Regis, Sheraton, Westin, W, Le Méridien, Four Points by Sheraton i Aloft. Firma zamierza zgromadzić w swoim portfelu100 hoteli w regionie, do roku 2020 .
Źródło: Starwood Hotels & Resorts Worldwide
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |