Strona główna » ciekawostki » Branding w przemyśle spotkań – konferencja... | Ciekawostki
Branding w przemyśle spotkań – konferencja w Łodzi
|
|
Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” oraz Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu zapraszają na konferencję naukowo-praktyczną pt. „Branding w marketingu i sprzedaży. 20 lat doświadczeń rozwoju produktów markowych w turystyce biznesowej w Polsce”. Konferencja odbędzie się 22 września w centrum konferencyjno-eventowym EC1 (Elektrociepłownia Łódź) i towarzyszy Gali Ambasadorów Kongresów Polskich.
Celem konferencji jest dostarczenie praktycznych zaleceń odnośnie rozwijania produktów turystycznych miast i regionów oraz usług konferencyjno-kongresowych zgodnie z koncepcją produktu markowego i najnowszymi doświadczeniami w tym zakresie w różnych krajach.
Konferencja nawiązuje do 20. rocznicy zainicjowania wdrażania koncepcji produktów markowych w turystyce w Polsce w oparciu o „Strategię Rozwoju Krajowego Produktu Turystycznego” wypracowanej w roku 1996. Dokument ten i związane z nim działania wynikały z Programu Unii Europejskiej Phare TOURIN. Turystyka biznesowa została wtedy wskazana (obok turystyki miejsko-kulturowej, wiejskiej, aktywniej i tranzytowej) jako specjalność dająca przedsiębiorcom, regionom i krajowi szanse na sukces ekonomiczny. W „Strategii” zarekomendowano też nadawanie produktom turystycznym charakteru markowego, wzorując się na dobrych doświadczeniach brandingu w różnych dziedzinach gospodarki rynkowej.
Konferencja realizowana będzie we współpracy z władzami Łodzi oraz Województwa Łódzkiego. Miasto Łódź podjęło się roli współgospodarza, a Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego objęła konferencję honorowym patronatem. Więcej informacji tutaj.
Źródło: POT.Gov.pl - 13.09.2016
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |