|
Moxy Hotels finalistą konkursu 2016 Innovation by Design Awards
|
Moxy Hotel, nowa, bazująca na doświadczeniach gości, hotelowa marka sieci Marriott International, została finalistą prestiżowego konkursu 2016 Innovation by Design Awards, organizowanego przez Fast Company - medialną, progresywną markę biznesową, zajmującą się innowacjami, w kategorii markowych doświadczeń – Branded Environment.
Piąty z kolei, odbywający się corocznie, konkurs nagradza najlepsze branżowe pomysły, wśród najbardziej innowacyjnych propozycji rozwiązywania współczesnych problemów biznesowych, w zakresie designu. Tegoroczne jury, składające się z najlepszych światowych fachowców w dziedzinie designu, wybrało finalistów spośród ponad 1700 międzynarodowych zgłoszeń (największa, zarejestrowana liczba zgłoszeń w historii konkursu), pochodzących z 41 różnych krajów, w 11 kategoriach.
Moxy Hotels, wraz z innymi finalistami i zwycięzcami, zostaną zaprezentowane w październikowej, drukowanej edycji magazynu Fast Company – dorocznym wydaniu Design Issue - który dostępny będzie od 20 września.
Moxy Hotel, jest najnowszą, innowacyjną marką, łączącą w sobie stylowy design i przystępne usługi w niewygórowanych cenach. Marka w pełni odpowiada wymogom poszukującego rozrywek turysty, dzięki inteligentnie zaprojektowanym i wyposażonym w nowinki technologiczne, pokojom. Składają się na nie między innymi: reagujące na ruch oświetlenie; telewizor z internetem, udostępniający Netflix, YouTube, Hulu, Pandora i Crackle; aplikacja do robienia zdjęć selfie; Moxy Digital Guestbook; gniazda zasilania i USB; szybkie i darmowe Wi-Fi i gastronomiczna samoobsługa Moxy „B & F”.
„Ambicją Moxy jest wstrząśnięcie tradycyjnym ekonomicznym segmentem hotelowym", powiedziała Vicki Poulos, dyrektor globalnej marki Moxy Hotels. „Przystępna cena nie powinna wynikać z oszczędności w stylu, komforcie i dobrej zabawie. Design odgrywa ważną rolę w oferowaniu gościom Moxy, społecznościowego środowiska, odczuwalnego jak dom, choć z barmanem."
Źródło: Marriott International
|