Piątek 26 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » AccorHotels rewolucjonizuje rynek hotelarski...

Aktualności hotelarskie ze świata


AccorHotels rewolucjonizuje rynek hotelarski wprowadzając nową markę: JO & JOE


Dodano: 2016-09-29

Drukuj

Wyślij


•    Marka stworzona wspólnie z przyszłymi gośćmi, łamiąca tradycyjne zasady
•    Marka łącząca w sobie to, co najlepsze z formatu prywatnego aparthotelu, hostelu i hotelu
•    Całkowicie na nowo zdefiniowane i nowatorskie  podejście do projektowania wnętrz, gastronomii, obsługi klienta i podróżowania,
•    Projekt  wspierany na każdym etapie realizacji  przez tzw. „shadow ex-com”- „komitet wykonawczy młodych” AccorHotels
•    50 lokalizacji  do roku 2020, w miejscach popularnych wśród pokolenia Milenialsów


Nowe hotelarstwo

JO & JOE to przestrzeń do życia, „open house” - dom otwarty na świat zewnętrzny, zaprojektowany zgodnie z oczekiwaniami pokolenia Millenialsów oraz wszystkich tych, którzy cenią sobie dzielenie się, spontaniczność i nowe doświadczenia. JO&JOE uzupełni portfel marek ekonomicznych Grupy, zapewniając szyte na miarę rozwiązanie dla sporej międzynarodowej wspólnoty osób myślących podobnie, jak pokolenie Milenialsów - trendsetterów rewolucyjnie zmieniających rynek.



JO&JOE ma zamiar szybko się rozwijać, otwierając 50 nowych obiektów do roku 2020, w tym w miastach takich jak Paryż i Bordeaux (2018), a także w Warszawie, Budapeszcie, Rio i São Paulo. Obiekty JO&JOE będą znajdować się w tętniących życiem centrach miast, w pobliżu środków transportu publicznego oraz głównych atrakcji.

Projekt ten jest przykładem „ekskubatora” kierowanego przez laboratorium innowacji marketingowych (Marketing Innovation Lab) Grupy AccorHotels, które identyfikuje, testuje i dzieli się nowatorskimi rozwiązaniami skierowanymi do klienta, mogącymi generować dodatkowe przychody dla Grupy. Marka JO&JOE jest wynikiem współpracy pomiędzy przyszłymi gośćmi, ekspertami zewnętrznymi, studentami, „komitetem wykonawczym młodych” („shadow ex-com”) i zespołami AccorHotels. W procesie budowania nowej marki przyjęto możliwość podważenia konwencji i wyobrażenie sobie przyszłości hotelarstwa, gastronomii i interakcji społecznych.

Stworzenie nowej marki to odzwierciedlenie głębokiej transformacji dokonanej przez AccorHotels” – twierdzi Sébastien Bazin, Prezes i Dyrektor Generalny AccorHotels. „Z ogromną uwagą zespoły obserwowały, słuchały i poznawały grupy potencjalnych klientów przed przetransponowaniem ich oczekiwań na nową koncepcję hotelarstwa, która powstała w okresie zaledwie dziewięciu miesięcy, co jest prawdziwym wyczynem w tej branży. Będąca więcej niż tylko ofertą noclegową, marka JO&JOE została stworzona jako szczególnego rodzaju intensywne doświadczenie, zwłaszcza dzięki niecodziennemu designowi, innowacyjnemu cyfrowemu ekosystemowi i ofercie gastronomicznej. Dzięki koncepcji „open house” marka wzbogaca podróżowanie, witając zarówno gości jak i lokalnych mieszkańców, którzy traktują obiekt JO&JOE jako „przedłużenie” swojego salonu. Projekt ten jest także wyrazem przemian kulturowych w Grupie, kształtujących podejście JO&JOE do rekrutacji, zarządzania i obsługi - to kolejny charakterystyczny komponent marki”.

Lifestyle by JO & JOE

JO&JOE jest przestrzenią mieszkalną, zaskakującym i innowacyjnym, otwartym domem witającym zarówno Townsters (mieszkających w pobliżu), jak i Tripsters (zwiedzających miasto).

Koncepcja będzie promować interakcje,  sprzyja życiu społeczności dzięki wspólnym powierzchniom, otwartym zarówno na świat zewnętrzny (np. sąsiadów) jak i wewnętrzny (mieszkańców). W zintegrowanym z życiem sąsiedzkim obiekcie JO&JOE zawsze coś się dzieje, czy to koncert, czy zajęcia jogi, czy warsztaty typu „zrób to sam”. Dzięki pracownikom JO&JOE oraz samym Townsterom i Tripsterom w obiekcie tętni życie, także dzięki zastosowaniu geospołecznej aplikacji, która pomaga łączyć ze sobą ludzi.

Zgodnie z ogólną strategią Grupy, gastronomia JO&JOE opiera się na dogłębnej analizie aspiracji pokolenia Millenialsów. Wynikiem jest niekonwencjonalna oferta, której ceny zaczynają się od 10 euro, a zasadniczym celem jest interakcja, dzielenie się oraz proste, zdrowe smaki: społecznego  JO&JOE. Jego design i doskonała widoczność z ulicy zachęca mieszkańców miasta do przyłączenia się do gości hotelowych oraz skosztowania szerokiego wyboru napojów (wino, piwo lub koktajle), promowane będą wyroby lokalne i własnego wyrobu.

•    Lokalne, niedrogie dania z własnej kuchni to jakość bez niepotrzebnych ozdobników. JO&JOE oferuje szereg prostych i oryginalnych koncepcji restauracyjnych oraz ciepłą atmosferę: grill, barbecue na otwartym ogniu, pizzę.
•    Dostęp do kuchni daje gościom okazję do zademonstrowania swoich talentów kulinarnych oraz możliwość zaprezentowania własnych sprawdzonych przepisów. Goście pragnący utrzymać swój budżet pod kontrolą mogą wykorzystać tę przestrzeń do przygotowania posiłków dla siebie lub dla wszystkich.
•    Happy House to prywatna powierzchnia, gdzie Tripsterzy mogą odpocząć, pracować, gotować lub uprać swoje ubrania, podobnie jak w domu.
•    Oddający istotę marki  Together to moduł sypialny, umożliwiający gościom dzielenie powierzchni sypialnianej bez utraty prywatności. Oprócz wygodnych łóżek, prywatnych szafek, lampek do czytania i portów USB, goście mają do dyspozycji powierzchnie przeznaczone do rekreacji.
•    Składająca się z pokoi i apartamentów dla 2-5 osób z własną łazienką oraz części kuchennej. Przestrzeń Yours jest idealna dla małych grup i rodzin i wygląda inaczej niż klasyczny pokój hotelowy dzięki oryginalnemu kształtowi i niezwykle wygodnym łóżkom.
•    OOO! (Out Of the Ordinary) - zakwaterowanie dla osób podróżujących samotnie lub w grupie do 6 osób. Inna w każdym JO&JOE, ta przestrzeń oferuje, jurty, hamaki i mobilne łóżka, zapewniające gościom niezapomniane wrażenia.

JO&JOE –wspólnota irl* i jej aplikacja

Aby zrozumieć oczekiwania przyszłych gości, zwiększyć satysfakcję użytkownika (UX) oraz tworzyć społeczności JO&JOE, laboratorium innowacji marketingowych (Marketing Innovation Lab) współpracuje z nauczycielami i studentami Webschool Factory, szkoły zarządzania z siedzibą w Paryżu specjalizującej się w projektowaniu, marketingu i technologii cyfrowej.

Wyjątkowa i eksperymentalna wspólnotowa aplikacja została opracowana przez ekspertów wewnętrznych i zewnętrznych, pomoże w tworzeniu powiązań między Townsterami, Tripsterami i obsługą JO&JOE. Jest to prawdziwy cyfrowy „wzmacniacz doświadczenia” umożliwiający Townsterom i Tripsterom spotkania w sieci i w realnym świecie, planowanie wydarzeń, dzielenie się poradami, lub umawianie się na posiłek lub spacer. Wszystkie te cechy pełnią rolę „przyspieszaczy społecznych”, które staną się punktem odniesienia w tej branży.

Nowa granica w designie

Jedyne granice, które istnieją w JO&JOE to te, które stwarza wyobraźnia. Marka chce zerwać z konwencjonalnym podziałem pionowej przestrzeni i funkcji - zamiast tego przyjmuje wyzwolone, elastyczne i buntownicze podejście do realizacji oczekiwań  swoich gości

Nowatorski, łamiący zasady design JO&JOE powstał we współpracy z brytyjską spółką Penson znaną z tworzenia inteligentnych i estetycznie budowanych przestrzeni dla najbardziej wizjonerskich światowych marek. Jej flagowe realizacje to siedziba Google, YouTube, Jaguar Land Rover, Playstation, założona przez Jaya Z spółka Roc Nation oraz wnętrza piątego w ranking najwyższych budynków świata - Lotte World Tower.

Choć firma Penson nigdy wcześniej nie pracowała nad projektem hotelu, przygotowała innowacyjną i unikatową koncepcję, która odbiega od standardów w branży.

Niezależnie od swojego designu, JO&JOE jest także silną i charakterystyczną marką, której tożsamość ukształtowana została przez W – agencję projektowania wizerunku. Nie ma znaczenia, czy JO jest kobietą a JOE mężczyzną, czy odwrotnie. Nazwa marki może być odczytana w dowolny sposób, ponieważ JO&JOE działa na zasadzie „open house” – otwartego domu łączącego obie płcie. Nie ma także ani właściwego ani niewłaściwego sposobu odczytania logo: kropka jest żółta jak słońce - żywa, wibruje radością, ma zmienny kształt, różne style - marka regeneruje się i żyje dzięki lokalnej kulturze i wibracjom. Serca miast na całym świecie, zbudowane przez ludzi dla ludzi, są idealnym środowiskiem dla JO&JOE, w którym marka rozwinie swój zdecydowany charakter.


Źródło: JoandJoe.com; Accor.com - 28.09.2016


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji