Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Grupa Plateno wprowadza na rynek europejski swoją... | Aktualności hotelarskie ze świata
Grupa Plateno wprowadza na rynek europejski swoją kolejną markę - PAI Hotels.
|
|
W trakcie odbywających się w Monachium targów ExpoReal, Grupa Plateno ogłosiła wprowadzenie na europejski rynek marki PAI Hotels, która jest połączeniem wszystkich korzyści wynikających z przynależności do sieci hotelowej i dostępu do najszybciej rozwijającego się rynku turystycznego- Chin.
Grupa Plateno - piąta pod względem wielkości grupa hotelowa na świecie, kontynuuje swoją ekspansję w Europie, ogłaszając wprowadzenie nowej marki PAI Hotels, która daje hotelarzom możliwość dołączenia do nowoczesnej, szybko powiększającej się sieci hotelowej poprzez prosty i stosunkowo niedrogi re-branding.
Hotele decydujące się na włączenie do sieci będą mogły: - przyciągnąć nowych klientów, dzięki nowemu wizerunkowi pokoi i lobby - zwiększyć obłożenie i średnią cenę dzięki lepszemu dostępowi do szerokiej sieci dystrybucji - promować swoje usługi bezpośrednio na chińskim rynku - zostać częścią największego na świecie hotelowego programu lojalnościowego - optymalizować koszty dzięki zastosowaniu sprawdzonych, zintegrowanych technologii hotelowych.
Cały proces włączenia do sieci PAI Hotels jest łatwy i szybki, co wpływa także na niskie koszty rebrandingu, nawet w porównaniu do innych marek hotelowych oferujących franczyzę w segmencie hoteli ekonomicznych plus. W większości przypadków hotele nie muszą całkowicie zawieszać swojej działalności na czas konwersji, co redukuje straty związane z potencjalnym zamknięciem hotelu i ogranicza ryzyko utraty lojalnych gości na rzecz konkurencji.
PAI Hotels to druga, po 7 Days Premium, marka wprowadzana na europejski rynek przez Grupę Plateno. Od rozpoczęcia swojej działalności w Europie w 2015 roku, Plateno otworzyło już dwa hotele 7 Days Premium w Salzburgu i Linzu. W ostatnich tygodniach Firma ogłosiła podpisanie kolejnych umów na hotele tej marki w Berlinie, Monachium, Lipsku i Wenecji. „Większość marek hotelowych ma bardzo określone wymagania związane z wielkością pokoi, ich wyposażeniem, liczbą pokoi i usługami dodatkowymi, co dla wielu funkcjonujących obiektów stanowi barierę nie do przejścia.“ twierdzi Roland Paar, RVP Plateno na Europę. „Hotele niezależne to w Europie wciąż blisko 60% rynku, dlatego jestem przekonany że marka PAI Hotels będzie się cieszyła dużym powodzeniem wśród właścicieli i operatorów hoteli, oferując wszystkie korzyści wynikające z przynależności do sieci hotelowej i otwierając jednocześnie dostęp do tak obiecującego rynku, jakim są Chiny. Od momentu stworzenia tej marki w 2015 roku, otwarto już 120 obiektów i podpisano ponad 200 umów na kolejne realizacje.“ dodaje Paar. „Teraz nadeszła pora na międzynarodową ekspansję, zwłaszcza na rynki, które cieszą się dużą popularnością wśród chińskich turystów- Europa Centralna jest z pewnością jednym z nich“.
Hotelarze, którzy nie zdecydują się na franczyzę PAI Hotels, nie muszą całkowicie rezygnować z zaznaczenia swojej obecności na chińskim rynku, wybierając Plateno Connect - jedyny w swoim rodzaju pakiet usług i technologii, który zapewnia efektywne zaistnienie w świadomości chińskich turystów: stworzenie chińskiej strony internetowej, obecność w mediach społecznościowych, włączenie do programu lojalnościowego Plateno i obecność w najważniejszych chińskich portalach rezerwacyjnych.
O firmie Grupa Plateno, to jedna z najbardziej innowacyjnych i najszybciej rozwijających się firm hotelowych w Azji, zarządzająca ponad 3700 hoteli w 300 lokalizacjach, będąca właścicielem największego programu lojalnościowego w branży hotelarskiej, zrzeszającego ponad 80 milionów członków. Bezpośrednie relacje z Gościem stanowią podstawę działalności Plateno, w wyniku czego ponad 75% rezerwacji jest generowane on-line przez własne kanały dystrybucji: CRS, aplikację mobilną i media społecznościowe. Plateno jest właścicielem 20 marek, z czego 16 to marki hotelowe oraz sieć kawiarni, apartamentów z obsługą, galerie sztuki i portal rezerwacyjny Plateno Trip. Marki hotelowe to: Maison Albar Hotel, H12, Portofino Hotels & Resorts, Lavande Hotel, James Joyce Coffetel, ZMAX HOTELS, Xana Hotelle, 7 Days Premium, 7 Days Inn, IU Hotel i PAI HOTELS. Poprzez strategiczną inwestycję Jin Jiang International, 18 września 2016 roku Grupa Plateno oraz Jin Jiang stały się piątą pod względem wielkości firmą hotelową na świecie.
Źródło: eu.PlatenoGroup.com – 07.10.2016
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |