Strona główna » Aktualności gastronomiczne » World Class: Startuje konsumencki konkurs z...

Aktualności gastronomiczne


World Class: Startuje konsumencki konkurs z podróżniczym reality show – MakeTheList


Dodano: 2016-10-10

Drukuj

Wyślij


Pod hasłem #MakeTheList koncern Diageo, organizator prestiżowego konkursu barmańskiego World Class Competition szuka na całym świecie, w tym w Polsce, ambasadora, który ruszy w dwumiesięczną podróż. Zwycięzca odwiedzi Australię, USA, Chiny, Hiszpanię i Meksyk, by stworzyć unikalną listę koktajli na bazie marek z portfolio Diageo Reserve. Powstanie też filmowa relacja dokumentująca podróż. Wartość wyprawy to 25 tys. funtów, a jej bohaterowi towarzyszyć będą światowi finaliści World Class. Zgłoszenia tylko do 21 października.

#MakeTheList to międzynarodowy konkurs, który ma na celu wyłonienie wyjątkowego ambasadora World Class oraz bohatera filmu dokumentującego wyprawę. Na zwycięzcę czeka 60 dni podróży po kontynentach, odkrywanie nowych smaków, poznawanie kultur oraz spotkania z niezwykle utalentowanymi barmanami World Class Competition.



Efektem wyprawy będzie autorska lista koktajli na bazie alkoholi z luksusowego portfolio Diageo Reserve, m.in.: Johnnie Walker, Cîroc, Ketel One, Tanqueray i Zacapa, zainspirowanych kulturą odwiedzanych krajów. Wartość wygranej podróży, którą w całości finansuje organizator, to 25 tys. funtów (ponad 120 tys. zł).

Na podróż życia z World Class szansę mają kandydaci w wieku 25-35 lat, mówiący płynnie po angielsku i gotowi do udziału w projekcie od listopada 2016 do lutego 2017. Pożądane cechy ambasadora to: entuzjazm, otwartość, wyobraźnia, naturalność i świeżość oraz odwaga w pracy przed kamerą.

Rekrutacja odbywa się do 21 października za pośrednictwem kanału Instagram. Zadaniem kandydatów jest zamieszczenie 15-sekundowy filmu na swoim profilu Instagram, by przekonać jury do siebie. W treści posta należy dodać znaczniki: #MakeTheList, #contest oraz @worldclass.

Zwycięz
ca międzynarodowego konkursu wyruszy w dwumiesięczną podróż marzeń. Na każdym kroku towarzyszyć mu będzie ekipa filmowa, który udokumentuje przygodę i chwile odkrywania przez niego nowych smaków, poznawania kultur oraz spotkań z barmanami World Class.

Więcej o konkursie na stronie: MakeItWorldClass.com

15 sekund, które zmieni Twoje życie! #MakeTheList
Dwumiesięczna praca marzeń za 120 tysięcy zł

Idealny kandydat ma w sobie coś z…
- Whisky premium: wiek 25-35 lat
- Johnnie Walkera: ciągle zmienia miejsce, kocha podróże, pasja pcha go do przodu
- Agenta 007: wyrazisty, ze smykałką do technologii i wytrawnym podniebieniem
- Miksologa: pełen entuzjazmu, z pasją do ludzi, z którymi może celebrować najlepsze chwile
- Księżnej Cambridge: lubi światła kamer i mówi po angielsku, niekoniecznie z królewskim akcentem
- Bourbona: lubi leżakować, ale tylko po to, by wymyślić coś fascynującego i ma czas: od listopada 2016 do lutego 2017

Jeśli nim jesteś, możesz liczyć na…
- Dwumiesięczną wyprawę po Australii, USA, Chinach, Hiszpanii i Meksyku
- 3 x E: Eksplorowanie zakątków ziemi, Edukację kulinarną, Eksplozję smaków i doznań
- Przewodnika: inspirujące spotkania z mistrzami sztuki barmańskiej – finalistami World Class
- Pracę w międzynarodowym, fantastycznym, młodym, pełnym pasji i radości zespole
- To, że po przygodzie z #MakeTheList Twoje życie zmieni się na zawsze!

Jak aplikować? 3 proste kroki:
1. Zamieść 15 sekundowy film na swoim profilu na Instagram – przekonaj organizatora, że to właśnie Ty zasługujesz na podróż marzeń (prezentacja w j. angielskim)
2. Dodaj znaczniki: #MakeTheList, #contest oraz @worldclass
3. Subskrybuj @worldclass na Instagram, by dowiedzieć się, co dalej!

Więcej na: www.MakeItWorldClass.com (logowanie przez UK) oraz w filmie na YouTube (klik)


DODATKOWE INFORMACJE NA TEMAT WORLD CLASS
World Class Poland – Facebook Fan Page: www.facebook.com/worldclasspoland
Strona World Class Competition: www.definitivedrinkingguide.com
Światowy klub World Class www.theworldclassclub.com


DIAGEO
Producent i dystrybutor jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie, z kategorii alkoholi mocnych, win i piw. Firma posiada m.in. takie marki jak: whisky Johnnie Walker, Crown Royal, J&B, Buchanan's, Windsor, wódki Smirnoff, Cîroc i Ketel One, a także Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray i Guinness. Diageo to międzynarodowa firma, prowadząca sprzedaż w ponad 180 krajach na całym świecie.
Firma jest notowana na giełdach w Nowym Jorku (DEO) i Londynie (DGE). Więcej informacji na temat Diageo, jej pracowników, marek, wyników biznesowych można znaleźć na www.Diageo.com. Dodatkowe wiadomości na temat odpowiedzialnego picia alkoholu, różne narzędzia oraz informacje o inicjatywach związanych z tym tematem dostępne są na www.DrinkIQ.com i www.pijrozwaznie.pl.

DIAGEO RESERVE
Diageo Reserve to dział Diageo, skupiający wielokrotnie nagradzane, luksusowe portfolio wyśmienitych alkoholi, wyróżniających się wyjątkową tradycją, kunsztem i innowacjami. Kolekcja Diageo Reserve obejmuje takie marki, jak: wódki Cîroc i Ketel One, gin Tanqueray No. TEN i Tanqueray London Dry, whisky Johnnie Walker Blue Label, Scotch Whisky Platinum Label i Gold Label, Haig Club, a także Tequila Don Julio, rum Zacapa, Bulleit Bourbon, Talisker, single malt Mortlach i Singleton. Diageo Reserve promuje odpowiedzialne spożywanie alkoholu, a jego motto brzmi: „Ciesz się życiem, każdego dnia, w każdym miejscu”.

DIAGEO RESERVE WORLD CLASS
Program Diageo Reserve WORLD CLASS rozwija najlepsze doświadczenia i kulturę spożywania koktajli na całym świecie. To największa, luksusowa i najbardziej wiarygodna wizytówka w branży. Odkrywa kolejną generację barmańskich talentów, które ustanawiają najnowsze trendy miksologii i popularyzuje je w najlepszych lokalach na całym świecie. U podstaw tej inicjatywy leży znakomity, globalny program szkoleniowy i ciesząca się międzynarodowym uznaniem platforma, która zmierza do rozwijania profesji barmana i budowania karier laureatów konkursu o tytuł „Barmana Roku”. Od pierwszej edycji zawodów World Class w 2009 roku już ponad 250 000 barmanów na całym świecie mogło skorzystać z wiedzy i inspiracji w dziedzinie miksologii. Dzięki współpracy z największymi ekspertami, mediami oraz partnerami projektu, marka DIAGEO RESERVE WORLD CLASS jest powszechnie uznawana wśród barmanów i klientów jako znak wyrafinowania i wyróżnienia międzynarodowej kultury spożywania najlepszych alkoholi.


Źródło: HelloPR.pl – 07.10.2016


Komentarze:

Dwa i więcej w jednym, czyli najciekawsze koncepty gastronomiczne ...więcej»

Ostatni Mikser Kulinarny w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów ...więcej»

Nowa restauracja Sphinx w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu ...więcej»

Krajowy finał World Class 2018 rozstrzygnięty! ...więcej»

Pierwsze akredytowane laboratorium, które bada wina ...więcej»

Pierwsze akredytowane laboratorium, które bada wina ...więcej»

Dwa i więcej w jednym, czyli najciekawsze koncepty gastronomiczne ...więcej»

Nowa restauracja Sphinx w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu ...więcej»

Ostatni Mikser Kulinarny w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów ...więcej»

Krajowy finał World Class 2018 rozstrzygnięty! ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji