Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Steigenberger Hotel Group jednoczy się pod... | Aktualności hotelarskie ze świata
Steigenberger Hotel Group jednoczy się pod korporacyjną marką Deutsche Hospitality
|
Steigenberger Hotel Group zmieniła się w Deutsche Hospitality
|
Steigenberger Hotels AG to tradycyjne przedsiębiorstwo założone w celu międzynarodowego rozwoju swoich aktywów. Spółka zamierza opanowywać nowe rynki. Aby to zrobić, zmienia swoją architekturę i konsoliduje trzy hotelowe marki pod jedną, wspólną korporacyjną nazwą - Deutsche Hospitality.
Puneet Chhatwal, dyrektor generalny Steigenberger Hotels AG, mówi: „Te dwa słowa wskazują na nasze niemieckie korzenie i naszą międzynarodową wizję. Nowa wspólna, korporacyjna marka jest istotną dźwignią, która uwolni dynamizm, pomoże nam w międzynarodowej ekspansji i będzie stymulatorem innowacji".
Deutsche Hospitality jednoczy trzy hotelowe marki pod jedną flagą: Steigenberger Hotels and Resorts reprezentującą najwyższy luksus i gościnność; Jaz in the City, która wraz ze swoją pionierską koncepcją, jest młodą, zurbanizowaną, sytuującą się w pobliżu tętniącego życiem, miasta, natomiast InterCityHotels lokują się w centrach najpiękniejszych miast w Niemczech, dysponując najlepszymi połączeniami z ważnymi węzłami komunikacyjnymi. Wszystko to sprawia, że Deutsche Hospitality jest silną korporacyjną marką parasolową, która może skupiać kilka dodatkowych marek hotelowych w przyszłości. Międzynarodowy wydźwięk jej nazwy stanowi idealny fundament pod ekspansję w nowych miejscach.
Portfel Deutsche Hospitality składa się ogółem ze 116 hoteli w dwunastu krajach, położonych na trzech kontynentach. 20 z nich znajduje się na etapie budowy lub jest w fazie planowania.
Źródło: Steigenberger Hotels AG
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |