Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » IHG z nieustająca ekspansją w Meksyku, Ameryce... | Aktualności hotelarskie ze świata
IHG z nieustająca ekspansją w Meksyku, Ameryce Łacińskiej i na Karaibach
|
Holiday Inn Resort Mazatlan, Meksyk
|
InterContinental Hotels Group (IHG), jedna z wiodących firm hotelowych na świecie, korzystając z pomyślnych wyników finansowych osiągniętych w 2 kwartale 2016 roku, kontynuuje rozwój swoich marek na terenie Meksyku, Ameryki Łacińskiej i na Karaibach, dysponując 40. nowymi hotelami, pozostającymi w cyklu inwestycyjnym, które powiększą portfolio sieci w regionie o prawie 6000 pokoi, w ciągu najbliższych kilku lat.
W samym tylko 2016 roku, IHG poinformowała o wejściu marki Candlewood Suites do Meksyku i stabilnym rozwoju marki Staybridge Suites, a ponadto o otwarciu w tym kraju hotelu Holiday Inn Resort w Mazatlan.
Inne istotne fakty dokumentujące kontynuację rozwoju sieci na kluczowych rynkach, to m.in.: podpisanie umów na dwa nowo budowane hotele Holiday Inn Express w Peru i uruchomienie pierwszego hotelu Holiday Inn Express w Paragwaju, który dołączył do obiektu marki Crowne Plaza, funkcjonującego już w stolicy kraju, Asuncion. IHG przygotowuje się również do debiutu niecierpliwie oczekiwanego hotelu InterContinental Santo Domingo w Republice Dominikany, która poszerzy obszar obecności marki InterContinental na Karaibach.
InterContinental Santo Domingo, Dominikana W 2015 roku IHG przejęła największego na świecie niezależnego operatora hoteli butikowych Kimpton Hotels & Restaurants. Debiutujący w listopadzie, Kimpton Seafire Resort + Spa na wyspie Wielki Kajman, będzie pierwszym obiektem marki Kimpton na Karaibach. 266 pokojowy obiekt będzie pierwszym od ponad dekady, nowym obiektem wypoczynkowym wybudowanym na Wielkim Kajmanie na Kajmanch (terytorium zależnym od Wielkiej Brytanii).
Ponadto zaś, otwarcie hotelu marki Crowne Plaza w Kolumbii na początku przyszłego roku oznaczać będzie 14 obiekt sieci w tym kraju i drugi markowy hotel IHG w dynamicznie rozwijającej się metropolii Barranquilla. Marka Crowne Plaza wzmacnia również swoją obecność w Meksyku umowami na dwa hotele w kluczowych miastach Chihuahua i San Miguel Allende. W czerwcu, IHG poinformowała, że zainwestuje 200 milionów $ w rozwój marki Crowne Plaza Hotels & Resorts na terenie obu Ameryk.
Kimpton Seafire Resort + Spa, Wielki Kajman, Kajmany Pod koniec 2017 roku, IHG otworzy również kolejne hotele w Meksyku, Brazylii, Kolumbii, Chile i na Bahamach, jak również na rynkach wschodzących, takich jak Ekwador.
Źródło: InterContinental Hotels Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |