Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » 25hours Hotels i AccorHotels rozpoczynają... | Aktualności hotelarskie ze świata
25hours Hotels i AccorHotels rozpoczynają strategiczną współpracę
|
Frankfurt - The Goldman 25hours Hotel (fot. Stephan Lemke for 25hours Hotels)
|
25hours Hotels poinformowała o nabyciu 30% jej kapitału przez grupę AccorHotels. W wyniku tej transakcji 25hours zyskuje warunki do światowego rozwoju. Sieć rozbudowuje też wewnętrzne struktury odpowiedzialne za rozwój i w tym celu powołuje do życia zespół specjalistów – tzw. „laboratorium kreatywne”. Grupa AccorHotels, partner strategiczny sieci 25hours, będzie wspierała rozwój marki, a w kolejnych latach uzyska prawo do zakupu nawet 100% akcji spółki.
„Od dziesięciu lat nasz rozwój na rynku niemieckojęzycznym wspierają lojalni partnerzy”, mówi Christoph Hoffmann, dyrektor generalny 25hours. „Obecnie, dzięki współpracy z partnerem o zasięgu międzynarodowym, mamy szansę podbić rynek światowy. Ta strategiczna współpraca otwiera nowy rozdział w historii naszej firmy i rozpoczyna nową przygodę, na którą z niecierpliwością czekamy”. „Ten sojusz zrodził się z zachwytu: zachwytu nad unikatowymi, designerskimi hotelami butikowymi, które zapewniają miejskim wędrowcom doskonałe warunki do pracy, są idealnym miejscem spotkań i pozwalają poczuć atmosferę kosmopolitycznych miast”, wyjaśnia Sébastien Bazin, prezes AccorHotels. „Partnerstwo to wzbogaci ofertę AccorHotels w jednym z najbardziej dynamicznych sektorów i rozpocznie nowy etap na drodze ku pozycji lidera w hotelarstwie lifestylowym”.
Berlin Bikini 25hours hotel (fot. Stephan Lemke for 25hours Hotels) Obecnie w sieci 25hours Hotels działa siedem hoteli w Hamburgu, Frankfurcie, Berlinie, Wiedniu i Zurychu. Pięć kolejnych — w Zurychu, Monachium, Kolonii, Düsseldorfie i Paryżu — zostanie otwartych w ciągu najbliższych dwóch lat. Sieć 25hours Hotels od kilku lat stara się rozszerzać swoją ofertę na inne kraje europejskie, a obecnie chce podbić także bardziej odległe destynacje. „Można wymyślać hotele, które samą tylko kuszącą koncepcją przyciągną podróżnych. Ale to nie wystarczy. Potrzebna jest też sieć lokalnych powiązań dająca dostęp do wiedzy o danym kraju i znajomości lokalnego rynku. Dzięki światowemu doświadczeniu i infrastrukturze, jakimi dysponuje grupa AccorHotels, wszystkie kontynenty stoją przed nami otworem”, dodaje Christoph Hoffmann.
Vienna at Museumsquartier 25hours Hotel (Stephan Lemke for 25hours Hotels) Wzmocniona zostanie też struktura organizacyjna centrali 25hours w Hamburgu. Zespół będzie pracował nad otwarciem nowych hoteli z osobowością w kolejnych miastach: Melbourne, Miami czy w Mediolanie. „Chodzi nam przede wszystkim o to, by w naszym zespole –„laboratorium kreatywnym”, nazwanym Extra Hour Lab, połączyć różne obszary kompetencji”, mówi Kai Hollmann, prezes 25hours Hotels. „Będziemy tu pracować nad wszystkimi elementami tworzącymi DNA sieci 25hours: wzornictwem, marketingiem narracyjnym, a także nad koncepcjami budowanymi wokół niepowtarzalnych wrażeń i doznań zmysłowych”. Laboratorium Extra Hour Lab stanie się miejscem nowatorskich doświadczeń w branży hotelarskiej, a być może także kolebką nowych, oryginalnych koncepcji niepowiązanych bezpośrednio z działalnością firmy. Będzie się mieścić w historycznym budynku komory celnej na terenie portu w Hamburgu.
Hamburg - Altes Hafenamt 25hours Hotel (fot. Stephan Lemke for 25hours Hotels) Siecią 25hours Hotels będzie kierował nadal prezes Christoph Hoffmann wraz z obecnym zespołem. Ich zadaniem jest dopasowanie kultury firmy 25hours do wizji przyszłości. „Bardzo dobrze czujemy się będąc częścią strategii rozwoju grupy AccorHotels i cieszymy się, ze współpracy z jedną z największych firm hotelarskich na świecie."
Zurich West 25hours Hotel (fot. Stephan Lemke for 25hours Hotels) Transakcja musi zostać zatwierdzona przez niemieckie i austriackie urzędy ds. ochrony konkurencji.
O sieci 25hours Hotels 25hours to dynamiczna koncepcja hotelarska, która stawia sobie za cel zaspokajanie potrzeb nowoczesnych podróżnych — kosmopolitów, bywalców metropolii — poprzez ofertę usług zbudowaną na unikalnej percepcji miejsca: urokliwego i wyróżniającego się promienną osobowością. Marka stawia na indywidualizm, autentyczność i osobowość, a każdy z jej hoteli został zaprojektowany w oparciu o konkretną historię i styl. Jej motto brzmi: „Nic nie jest mniej podobne do hotelu 25hours niż inny hotel 25hours”. Firmę 25hours Hotels założyli Stephan Gerhard, Ardi Goldman, Christoph Hoffmann i Kai Hollmann. Obecnie pod marką 25hours działa osiem hoteli, zlokalizowanych w Hamburgu, Frankfurcie, Berlinie, Zurichu i Wiedniu. W ciągu kolejnych dwóch lat powstanie pięć następnych: w Zurichu, Monachium, Kolonii, Düsseldorfie i Paryżu.
Więcej informacji o hotelach 25hours: www.25hours-hotels.com
Źródło: Accor.com
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |