Strona główna » Aktualności gastronomiczne » Restauracja Winestone Mercure Kraków Stare... | Aktualności gastronomiczne
Restauracja Winestone Mercure Kraków Stare Miasto zwycięzcą Food Business Awards 2016!
|
|
Nagrody w konkursie Food Business Awards zostały wręczone 8.11.br. w hotelu Sheraton w Warszawie. Uroczystość miała miejsce podczas Gali na zakończenie XIV Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum 2016. Była to V edycja konkursu. W imieniu zespołu Winestone z hotelu Mercure Kraków Stare Miasto nagrodę odebrał Paweł Anders, autor i dyrektor projektu.
Restauracja Winestone z krakowskiego hotelu Mercure została zwycięzcą w kategorii „Restauracja z obsługą kelnerska działająca w sieci”. Nagrody zostały wręczone 16 zwycięzcom w 15 kategoriach.
Winestone, to polski koncept gastronomiczny, charakterystyczny dla marki hoteli Mercure., który został wprowadzony przez Grupę Hotelową Orbis w 2013 roku. Aktualnie pod tym szyldem działa 14 restauracji, również w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Projekt opiera się na dwóch najważniejszych filarach: pieczołowicie wyselekcjonowanych winach i potrawach podawanych na kamiennych płytach (planches). Stąd wzięła się nazwa. Zawsze też w menu, obok dań serwowanych w każdej restauracji, znajdują się potrawy charakterystyczne dla danego regionu. W Krakowie serwowana jest maczanka krakowska, kiełbasa lisiecka i bundz. Tutaj zachwyca również wnętrze, które, podobnie jak wystrój Mercure Kraków Stare Miasto, nawiązuje do epoki dynastii Jagiellonów, przełożonej na język współczesnego designu.
Pawel Anders i Marta Kudosz Dziękując za nagrodę, Paweł Anders powiedział: Ta nagroda to uwieńczenie trzyletniej pracy zespołów ludzi, którzy z pasją i zaangażowaniem oddali się realizacji nowatorskiego pomysłu, który, jak widać, wart był takiego wysiłku. Filozofia Winestone opiera się na czterech zasadach: prostocie, autentyczności, szczerości i atrakcyjności. A najważniejsze, że to nasz, rodzimy pomysł, który zdobywa kolejne rynki zagraniczne, gdzie cieszy się równie dużym uznaniem, jak w Polsce. Winestone w Mercure Kraków Stare Miasto jest naszym najnowszym dziełem, ale absolutnie nie ostatnim.
Organizatorem Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Konkursu jest BROG Marketing, wydawca m.in. czasopism Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee i Świat Hoteli
**** O Mercure Marka Mercure wzbogaca ofertę AccorHotels o hotele, z których każdy jest inny i zakorzeniony w lokalnym środowisku.
Mercure jest jedyną marką hoteli klasy średniej, która łączy siłę międzynarodowej sieci z gwarancją standardów jakości oraz dobrych doświadczeń z pobytu w hotelach, które są integralną częścią lokalnych środowisk. Hotele Mercure są zarządzane przez hotelarzy, którzy na całym świecie są otwarci na potrzeby k.ażdego gościa - podróżującego w celach biznesowych czy turystycznych. Marka Mercure posiada ponad 730 hoteli w 56 krajach, które są położone z centrach miast, nad morzem i w górach. www.mercure.com
Grupa Hotelowa Orbis:
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferująca 20 000 pokoi w 117 obiektach. Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach, w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery by Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne1-gwiazdkowe.
Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiodący na świecie operator hotelowy.
O ACCORHOTELS AccorHotels jest światowym liderem w branży travel&lifestyle, oferującym wyjątkowe przeżycia w ponad 4000 hoteli a także 2500 domów na wynajem, na całym świecie. Czerpie podwójne doświadczenie - jako inwestor i operator hotelowy poprzez działy HotelInvest i HotelServices w 95 krajach. Na jego portfolio składają się uznane na świecie marki luksusowe, takie jak: Raffles, Fairmont, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman, and Swissôtel, jak również popularne hotele klasy średniej: Novotel, Mercure, Mama Shelter i Adagio. Ponadto, zawiera w sobie także hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget i marki regionalne: Grand Mercure, The Sebel and hotelF1. Dzięki zróżnicowanej klasie hoteli i bogatej historii, sięgającej blisko pięciu dekad, AccorHotels, wraz ze swym zespołem ponad 240 000 kobiet i mężczyzn wypełnia misję, polegającą na tym, by każdy czuł się w jego progach mile widziany, zgodnie z hasłem „Feel Welcome”. Goście mają dostęp do jednego z najlepszych programów lojalnościowych na świecie – Le Club AccorHotels. AccorHotels jest bardzo zaangażowany w życie lokalnych społeczności i działa na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz równouprawnienia poprzez PLANET 21, kompleksowy program, który skupia pracowników, gości oraz partnerów. Akcje Accor SA są notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY).
Więcej informacji oraz możliwość rezerwacji pobytów dostępne są na stronach: accorhotels-group.com lub accorhotels.com. Zostań fanem i śledź nas na Twitter i Facebook.
Źródło: PublicDialog.pl – 10.11.2016
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |