Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Ekskluzywny hotel marki JW Marriott pojawił się... | Aktualności hotelarskie ze świata
Ekskluzywny hotel marki JW Marriott pojawił się nad singapurską Marina Bay
|
JW Marriott Hotel Singapore South Beach, Singapur
|
JW Marriott Hotels & Resorts, globalna marka hotelowa, należąca do portfela luksusowych marek sieci Marriott International, zadebiutuje nowym JW Marriott Hotel Singapore South Beach - swoim pierwszym hotelem w Singapurze. Znajdujący się w bezpośrednim sąsiedztwie rozrywkowych i biznesowych dzielnic Marina Bay, nowy luksusowy 634. pokojowy hotel ma wszelkie dane po temu, aby stać się lifestylową ikoną w sercu singapurskiej dzielnicy kultury i sztuki.
Hotel składa się z dwóch budynków: zabytkowego i nowo wybudowanego, z wnętrzami zaprojektowanymi przez znanego francuskiego projektanta Philippe Starcka i nagradzaną brytyjską pracownię architektoniczną Foster and Partners. Wystrój wnętrz uzupełniony jest przez wartą wiele milionów dolarów kolekcję, składającą się z ponad 30 prac i instalacji autorstwa regionalnie i międzynarodowo uznanych artystów, dzięki którym goście mogą spodziewać się multi-sensorycznych kulturalnych wrażeń na terenie całego hotelu.
Po przyjeździe do hotelu goście są witani przez 7. metrową naścienną instalację video wykonaną przez południowokoreańskiego artystę Lee Lee Nama. Ściana aktywuje sztukę do życia poprzez ruch i technologię z wykorzystaniem monitorów LED, traktowanych jako płótno, na którym kreowana jest artystyczna symfonia. Wśród innych dzieł znajdują się między innymi Donna a Cavallo, rzeźba w lobby autorstwa Fernando Botero i Gorilla, rzeźba wykonana z odzyskanych skrawków metalu wykonana przez zdobywcę Turner Prize, Iaina Nuttinga. Przykładem artystycznej ekspresji jest również winda dla gości z niestandardową tapetą RGB (jednym z modeli przestrzeni barw) i artystycznym graffiti designerskiego duetu Carnovsky z Mediolanu.
Aby stać się jednym z najbardziej pożądanych miejsc kulinarnych Singapuru, JW Marriott Hotel Singapore South Beach otworzy w sumie dziewięć lokali gastronomicznych, z których pięć rozpoczęło działalność od 15 grudnia 2016, natomiast pozostałe cztery zostaną otwarte w drugim kwartale 2017 r.
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |