Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Cedric Gobilliard szefem nowego lifestylowego... | Aktualności hotelarskie ze świata
Cedric Gobilliard szefem nowego lifestylowego oddziału w AccorHotels
|
|
AccorHotels poinformował o utworzeniu lifestylowego oddziału firmy, kierowanego przez Cédrica Gobilliarda, obejmującego marki Jo & Joe, Mama Shelter i 25h Hotels. Nowe ustalenia wchodzą w życie z dniem 1 lutego 2017
Cédric będzie podległy bezpośrednio Sébastienowi Bazinowi, prezesowi i CEO Accorhotels.
„Turyści, w coraz większym stopniu, doceniają unikalność marek o silnej tożsamości, które gwarantują zarówno perfekcyjne warunki do pracy, jak i miejsca spotkań dla ludzi cieszących się ciekawymi doświadczeniami. Z tego między innymi powodu, AccorHotels rozszerza swoją ofertę w segmencie lifestylowym, który jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów branży hotelarskiej," mówi Sebastien Bazin, prezes i dyrektor generalny sieci Accor.
Cédric Gobilliard dołączył do grupy AccorHotels w 2009 roku, po 10 latach pracy w Club Med, gdzie pełnił funkcję dyrektora generalnego na region Ameryki Północnej. W AccorHotels, był kolejno odpowiedzialny za działania internetowe, uruchomienie karty Le Club AccorHotels, globalną sprzedaż we Francji i działalność marek Novotel i Mercure we francuskich prowincjach. Cédric, w sposób istotny pomógł przekształcić doświadczenie gości w tym segmencie, wprowadzając cyfrowe narzędzia.
W ciągu ostatnich dwóch lat, Cédric Gobilliard również z powodzeniem zarządzał relacjami z zespołami marki Mama Shelter. Dzięki swojemu doświadczeniu zawodowemu, jego obecnym zadaniem będzie przyspieszenie rozwoju nowych lifestylowych marek oraz promowanie innowacyjnych, oryginalnych i wizjonerskich ofert w ramach Grupy.
Źródło: AccorHotels
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |