Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Moxy Tokyo Kinshicho Hotel zapowiadany na... | Aktualności hotelarskie ze świata
Moxy Tokyo Kinshicho Hotel zapowiadany na listopad 2017
|
Pierwszy japoński hotel marki Mozy wystartuje w listopadzie 2017
|
Pochodzący z Tokio komercyjny deweloper Pacifica Capital K.K. podpisał umowę o zarządzanie z Marriott International, efektem której ma być uruchomienie pierwszego w Japonii obiektu marki Moxy Hotel, co ma nastąpić w listopadzie 2017 r.
Obiekt, który będzie nosił nazwę „Moxy Tokyo Kinshicho Hotel", znajduje się w niewielkiej odległości od Kinshicho, jednej z najbardziej ruchliwych stacji kolejowych w Tokio oraz w pobliżu niektórych z głównych atrakcji turystycznych stolicy, takich jak Asakusa i Tokyo Sky Tree. Jest również zlokalizowany w sąsiedztwie przecznicy przy ekspresowej drodze wjazdowej do miasta, dzięki czemu gwarantuje dogodny dostęp do lotnisk Haneda i Narita, a także tokijskiego Disneylandu. Przyszły hotel będzie miał 205 pokoi, o powierzchni 18-28 m2, zaplecze gastronomiczne, siłownię i sale konferencyjne.
Wprowadzony na rynek w 2014 roku, Moxy jest marką butikowych hoteli ukierunkowanych na gości pokolenia millenijnego, wykorzystującą najnowsze technologie z silnym naciskiem na rozrywkę i funkcjonalne, całodobowe przestrzenie publiczne z wygodnymi miejscami do jedzenia, picia, pracy i komunikowania się. Obecnie, w Stanach Zjednoczonych i Europie, czynnych jest 7 hoteli Moxy, a w cyklu inwestycyjnym pozostają kolejne obiekty tej marki.
W 2016 roku, liczba międzynarodowych turystów odwiedzających Japonię wzrosła o 20% osiągając rekordowy poziom 24 mln osób, z czego ponad 80% pochodziło z Azji. W związku ze zbliżającymi się letnimi igrzyskami olimpijskimi w Tokio, japoński rząd podwoił prognozy docelowego poziomu odwiedzających kraj turystów do 2020, do 40 milionów osób, a eksperci ostrzegają przed ogromnym niedoborem bazy noclegowej.
„Jestem zachwycony hotelową koncepcją Moxy" powiedział Seth Sulkin, prezes i dyrektor generalny Pacifica Capital K.K. „Tokio rozpaczliwie potrzebuje hoteli butikowych oferujących swe usługi w przystępnych cenach, z których ludzie będą rzeczywiście korzystać. Sądzimy, że Moxy wypełnia ogromną lukę pomiędzy standardowymi hotelami biznesowymi z ciasnymi pokojami, a hotelami luksusowymi o cenach, na które większość ludzi nie może sobie pozwolić."
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |