Niedziela 28 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » ciekawostki » Holiday World Show 2017 w Dublinie

Ciekawostki


Holiday World Show 2017 w Dublinie


Dodano: 2017-02-02

Drukuj

Wyślij



Cezary Molski - dyrektor ZO POT w Londynie (fot. wiadomosciturystyczne.pl)


Uczestnicy imprez targowych przystosowują się do wymogu czasów, doskonalsze możliwości nowych technologii ułatwiające komunikowanie się z klientami, skuteczniejsze promowanie ofert i sprzedaż konkretnych produktów. Przykładem tego targowego trendu było narodowe stoisko Polskiej Organizacji Turystycznej na targach Holiday World Show 2017 w Dublinie.

Ruch na stoisku POT panował nieprzerwany. Zainteresowanie klientów podtrzymywała prowadzona na bieżąco relacja w mediach społecznościowych, w którą włączali się chętnie użytkownicy przede wszystkim Twittera i Instagrama. – Udało nam się w ten sposób skomunikować z szerokim środowiskiem opiniotwórczym. Znaczącym osiągnięciem jest potrojenie liczby obserwujących nas na Twitterze, w którym specjalnie wydzieliliśmy osobny kanał dla Irlandii – mówi Cezary Molski, dyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Londynie.



Polski zespół, według danych statystycznych udostępnionych przez organizatora targów, znalazł się na czołowych miejscach w rankingu oceny aktywności wystawców w social mediach na targach Holiday World Show 2017. Jak podsumowuje dyrektor Molski, zasięg przekazywanych informacji zgodnie z wskaźnikiem Brand 24, monitorującym opinie na temat marek zamieszczane w mediach społecznościowych i szerzej na forach internetowych, blogach, serwisach, itd., wyniósł prawie 70 tys. osób. Z kolei wskaźnik Klout, zastosowany do określenia stopnia skuteczności motywowania Irlandczyków do zainteresowania się polską ofertą turystyczną i zakupu produktów polskich wystawców, osiągnął poziom 44.

„city breaks +” z dreszczykiem emocji

Partnerami strategicznymi stoiska narodowego POT był Urząd Miasta Krakowa wspólnie z Małopolską Organizacją Turystyczną oraz Warszawską Organizacją Turystyczną. Londyński ośrodek POT Londyn, zgodnie z przyjętą strategią skupił się na promocji tak zwanych ofert „city breaks +”, które obejmują nie tylko miasta, ale także wybrane atrakcje turystyczne regionów. Targi to jednak przede wszystkim osobiste kontakty z klientami. Tradycyjną zachętą dla targowych gości były prezentacje, degustacje dań polskiej kuchni i liczne konkursy, w których nagrodą dla zwycięskich uczestników były wyjazdy do Polski ufundowane przez miasto Kraków i Warszawską Organizacje Turystyczną.

ZO POT w Londynie wspólnie z Ryszardem Sarkowiczem Ambasadorem RP w Republice Irlandii oraz Irlandzką Izbą Gospodarczą Europy Środkowej i Wschodniej zorganizował #WeGoToPoland Evening, w którym wzięli udział przedstawiciele przedsiębiorców turystycznych, aktywni użytkownicy Instagramu i blogerzy. Głównym tematem wieczoru była oferta polskich miast oraz pałaców, zamków i dworów. Elementem, jak zawsze wprowadzającym dreszczyk emocji były losowania voucherow weekendowych do Polski ufundowanych przez miasto Kraków, Warszawską Organizację Turystyczną, Heritage Hotels Poland oraz Hotel Bellotto.

Komputery w miejsce tradycyjnych materiałów promocyjnych

Dyrektor londyńskiego ZOPOT dzieląc się najbliższymi planami podkreśla przygotowywane wizyty studyjne dla irlandzkich blogerów i użytkowników Instagramu oraz dopracowanie programu udziału w połowie maja w cyklu wydarzeń kulturalnych, sportowych, biznesowych, naukowych i lokalnych organizowanych w Irlandii w ramach Festival Polska Eire. W październiku stoisko narodowe znajdzie się wśród wystawców profilowanych targów „50 Plus Expo”. – Liczymy na współpracę touroperatorów nie tylko promocyjną, ale i sprzedażową, gdyż Irlandczycy są zdecydowanymi klientami i na ladach targowych coraz częściej widać komputery zamiast licznych materiałów promocyjnych. Pozwala to na dokonywanie rezerwacji lub zakupu wyjazdów, często uwzględniającymi wpłatę zaliczek. Oczywiście towarzyszy temu promocyjna cena, ale takie stoisko wyobrażamy sobie wkrótce, gdyż zapytania o ofertę i organizatorów turystyki były na porządku dziennym tych targów – precyzuje dyrektor Cezary Molski .


Źródło: WiadomosciTurystyczne.pl


Komentarze:

Zabytkowe jachty na Warmii i Mazurach ...więcej»

Podróże z dziećmi według Emirates ...więcej»

Polska Organizacja Turystyczna i blogerzy promują najpiękniejsze regiony naszego kraju! ...więcej»

Śląskie: Szlak Zabytków Techniki można zwiedzać przez cały rok ...więcej»

Polska oczami youtuberów ...więcej»

Serwis rezerwacji ClearCost otwiera ofertę pre-ITO ...więcej»

Śląskie: Szlak Zabytków Techniki można zwiedzać przez cały rok ...więcej»

Polska oczami youtuberów ...więcej»

Polska Organizacja Turystyczna i blogerzy promują najpiękniejsze regiony naszego kraju! ...więcej»

Podróże z dziećmi według Emirates ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji