Strona główna » Aktualności gastronomiczne » Nestle realizuje swoje zobowiązanie poprawy... | Aktualności gastronomiczne
Nestle realizuje swoje zobowiązanie poprawy jakości życia
|
Nestle opublikowalo raport - Nestle w społeczeństwie (fot. nestle.media.pl)
|
W ciągu ostatniej dekady Nestlé wzbogaciło o składniki pokarmowe aż 207 mld porcji produktów. Swoje osiągnięcia w tym zakresie firma przedstawia w opublikowanym raporcie "Nestlé w społeczeństwie: Tworzenie Wspólnej Wartości i realizacja naszych zobowiązań na 2016 rok", w którym podsumowuje podjęte przez siebie działania na rzecz podnoszenia jakości życia.
Dzięki działaniom w zakresie dostarczania smaczniejszej i zdrowszej żywności, firma zajęła pierwsze miejsce wśród podmiotów z branży spożywczej w międzynarodowym rankingu Dow Jones Sustainability Index w 2016 roku.
Obecnie działania Nestlé ukierunkowane są na trzy główne cele: firma zadeklarowała, że chce pomóc 50 mln dzieciom w prowadzeniu zdrowego życia, przyczynić się do poprawy warunków życia 30 mln osób żyjących w społecznościach lokalnych, gdzie działa Nestlé, a także wyeliminować potencjalnie niekorzystny wpływ oddziaływania firmy na środowisko w działalności operacyjnej.
Wszystkie powyższe trzy założenia wpisują się w Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ do 2030 roku i pomogą firmie w osiągnięciu do 2020 roku swoich Globalnych Zobowiązań wobec Społeczeństwa.
W opublikowanym raporcie: "Nestlé w społeczeństwie: Tworzenie Wspólnej Wartości i realizacja naszych zobowiązań na 2016 rok", firma opisuje swoje dotychczasowe działania i przedstawia osiągnięte rezultaty. Raport, opublikowany wraz ze Sprawozdaniem Rocznym 2016, prezentuje osiągnięcia Nestlé w zakresie żywienia, wody oraz zrównoważonego rozwoju środowiska i społeczeństwa.
Więcej informacji na temat działań podjętych przez Nestlé w ciągu ostatnich 10 lat na rzecz poprawy jakości życia można znaleźć pod niniejszym adresem.
*** O Nestlé Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: Nescafē, Winiary, Gerber, Princessa, Kit Kat, Lion, Nesquik, Nałęczowianka oraz Purina. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
Źródło: Nestle.Media.pl - 07.03.2017
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |