Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Wizja rozwoju Marriott International do 2020... | Aktualności hotelarskie ze świata
Wizja rozwoju Marriott International do 2020 roku, po przejęciu sieci Starwood
|
Westin Hamburg - Aussenansicht Elbphilharmonie, Niemcy
|
Po historycznym dla firmy roku 2016, Marriott International poinformował, że spodziewa się znacznie zwiększyć rozmiar swojego portfela w Europie, we wszystkich hotelowych segmentach. Planowana ekspansja w Europie jest pierwszą wizją rozwoju firmy na tym kontynencie, od czasu przejęcia Starwood Hotels & Resorts Worldwide, co nastąpiło we wrześniu 2016 r.
„2016 był rokiem przełomowym zarówno dla firmy, jak i naszego europejskiego zespołu. Wraz z samym tylko przejęciem Starwooda, liczba naszych obiektów w Europie wzrosła o 40.000 pokoi i domków, dzięki czemu osiągnęliśmy nasz długoterminowy cel potrojenia wielkości portfela, od 40.000 otwartych pokoi w 2010 roku, do 134.000 otwartych lub planowanych i skierowanych do realizacji pokoi i domków, na koniec 2016 roku," powiedziała Amy McPherson, prezes i dyrektor zarządzająca Marriott International, Europe. „Obecnie, gdy patrzymy w przyszłość, stawiamy sobie ambitne cele do roku 2020. Planujemy poszerzyć naszą przewagę w segmentach: luksusowym oraz obiektów o pełnym zakresie usług."
Marriott zarządza obecnie największą i najbardziej zróżnicowaną siecią hoteli luksusowych i obiektów o pełnym zakresie usług w Europie i planuje przyspieszony rozwój swoich kultowych luksusowych marek, takich jak Ritz-Carlton, St. Regis, a ponadto marek grupujących kolekcje niezależnych hoteli, jak The Luxury Collection, Autograph Collection Hotels i Tribute Portfolio oraz fundamentalnych sieciowych marek - Marriott Hotels i Sheraton. Firma planuje uruchomienie w Europie marki Delta Hotels by Marriott, spodziewając się, że do roku 2020 otworzą lub zawrą w jej ramach umowy na ponad 4000 pokoi. Marriott zamierza również potroić do roku 2020 liczbę transakcji na hotele marki W Hotels w Europie i już w 2017 roku poinformował o umowach na hotele w Pradze i Budapeszcie.
Moxy Berlin Ostbahnhof, Niemcy Marriott dąży również do przewodnictwa w europejskim segmencie hoteli ekskluzywnych, posiadając obecnie piąte pod względem wielkości portfolio czynnych hoteli w tym segmencie, dysponujących prawie 24.000 pokoi, funkcjonujących w ramach AC Hotels, Aloft Hotels i Four Points by Sheraton. Firma zamierza podwoić liczbę hoteli w tym portfelu do roku 2020. Jednym z celów prowadzonej działalności jest także rozszerzenie obecności marki Courtyard w Europie (12.000 pokoi do 2020), wspartej otwarciami hoteli w Paryżu, Dreźnie i Edynburgu, które mają nastąpić w 2017 roku. Ekspansja wśród hoteli o przedłużonych pobytach ma się zrealizować poprzez dodanie ponad 30 innowacyjnych hoteli marek: Residence Inn i Element, które dopiero co podpisały umowy na obiekty w Londynie, Aberdeen i Amsterdamie.
Firma wiąże też duże nadziej z dynamicznym rozwojem lifestylowej marki Moxy Hotels. Oczekuje się, że hotele tej marki będą otwarte w najważniejszych miastach europejskich, w tym w Londynie, Amsterdamie, Frankfurcie, Wiedniu i Oslo. Marka będzie również kontynuować ekspansję w Stanach Zjednoczonych wraz z otwarciami w Nowym Jorku, Seattle i Nashville w 2017 roku, jak również w Azji w Bandungu w Indonezji i Tokio w Japonii.
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |