Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Japońska grupa Seibu uruchamia nową markę... | Aktualności hotelarskie ze świata
Japońska grupa Seibu uruchamia nową markę hotelową
|
Shinagawa Prince Hotel, Shinagawa, Japonia
|
Seibu Holdings ma zamiar wprowadzić na rynek ekonomiczną markę ukierunkowaną na osoby o średnim dochodzie, bowiem mimo tego, że japońska turystyka zagraniczna w Japonii systematycznie się rozwija, to jednak wysokie koszty zakwaterowania powodują, iż wielu turystów zwraca się w kierunku wynajmu prywatnych obiektów.
Nowa marka hotelarska będzie czwartą marką działającą w strukturze grupy holdingowej Seibu, która prowadzi między innymi Prince Hotels i zajmuje się również interesami związanymi z przewozami kolejowymi i autobusowymi. Istniejące obecnie hotele spółki prowadzą swoje własne firmowe restauracje i obiekty rozrywkowe, natomiast nowa marka skupi się wyłącznie na usługach noclegowych. Nie wybrano jeszcze jej nazwy, ale firma może zachować miano „Prince”, aby zwiększyć siłę nowej marki.
Ceny za pokoje w nowym hotelowym przedsięwzięciu wyniosą około 10.000 jenów (90,03 dolara) za noc, podczas gdy ceny za pokoje w obecnych Prince Hotels wynoszą zazwyczaj około 13 000 jenów. Grupa Seibu prowadzi około 50 hoteli w kraju i za granicą, głównie w obszarze marki Prince. W ciągu najbliższych 10 lat, planuje się dodanie około 100 obiektów, działających przede wszystkim pod flagą nowej marki, przynoszących potencjalnie około 40 miliardów jenów rocznie, w przychodach ze sprzedaży hotelowej.
Seibu planuje otworzyć placówki nowej sieci w największych miastach kraju, a także w miastach z portami lotniczymi lub dworcami kolei wielkich prędkości, z wyjątkiem metropolii i stolicy kraju Tokio. Nowe hotele wzbogacą stosunkowo rzadką firmową sieć w regionie Kansai, gdzie znajdują się takie miasta, jak Osaka i Kioto. Firma zarządza bezpośrednio hotelami krajowymi, ale rozważa udostępnienie nowej marki sieciom franczyzowym w celu zmniejszenia ryzyka inwestycyjnego.
Nowa marka będzie korzystać z najnowocześniejszych technologii. Komputerowa analiza danych gości, umożliwi opracowywanie wyspecjalizowanych planów zakwaterowania, a goście będą mogli łatwo zarządzać rezerwacjami za pośrednictwem smartfona.
Źródło: Seibu Holdings
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |