|
Golden Tulip Doha, Katar
|
Intensywnie rozwijająca się dzięki nowym otwarciom powiązanym z regionalnym popytem na średniej klasy obiekty hotelarskie, Louvre Hotels Group, jedna z największych grup hotelarskich na świecie, kontynuuje formowanie swojej szerokiej strategii rozwojowej na terenie Bliskiego Wschodu i w Północnej Afryce (MENA).
Louvre Hotels spodziewa się otwarcia 10 nowych hoteli w regionie MENA pod koniec 2017 r., co powiększy o 1600 liczbę kwater w jego zasobie hotelowych pokoi, przekraczając liczbę 11 000. Już w 2016 r. Louvre uruchomił 12 obiektów na kluczowych rynkach, w tym w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Katarze, Arabii Saudyjskiej, Algierii, Tunezji i Libanie i przewiduje otwieranie nie mniej niż 10 hoteli rocznie, w kolejnych latach, do roku 2020, jak też w dalszej perspektywie czasowej.
Louvre Hotels Group dysponuje kolekcją sześciu marek, w skład której wchodzą: Première Classe, Campanile, Kyriad, Tulip Inn, Golden Tulip i Royal Tulip. W 2017 r. grupa potwierdziła otwarcie 10 nowych hoteli, począwszy od ekskluzywnych pięciogwiazdkowych obiektów, na hotelach o standardzie trzygwiazdkowym kończąc:
Royal Tulip The Act, Sharjah, ZEA (180 pokoi): otwarcie – styczeń 2017 Golden Tulip Ruwi Muscat, Oman (118 pokoi): otwarcie – 2 kw. 2017 Tulip Inn Downtown Muscat, Oman (180 pokoi): otwarcie – 2 kw. 2017 Golden Tulip Sousse Palace Hotel & Spa, Tunezja (250 pokoi): otwarcie – 2 kw. 2017 Golden Tulip Regency Monastir Hotel & Spa, Tunezja (200 pokoi): otwarcie – 2 kw. 2017 Golden Tulip Palmeraie Tozeur, Tunezja (100 pokoi): otwarcie – 2 kw. 2017 Golden Tulip Doha, Katar (198 pokoi): otwarcie – 3 kw. 2017 Tulip Inn Algier Airport, Algieria (91 pokoi): otwarcie – 3 kw. 2017 Tulip Inn Modon Jeddah, Arabia Saudyjska (123 pokoi): otwarcie – 4 kw. 2017 Royal Tulip Korbous Resort, Tunezja (167 pokoi): otwarcie – 4 kw. 2017
Golden Tulip Tbilisi, Gruzja Wraz z rosnącymi potrzebami gości poszukującymi niedrogich, a jednocześnie nowoczesnych, współczesnych opcji hotelarskich, długoterminowe plany ekspansji grupy w regionie oparte będą na znaczącej liczbie otwieranych obiektów klasy ekonomicznej i średniej, działającymi pod markami Campanile i Première Classe. Taka koncentracja na segmencie ekonomicznym powiększy portfel grupy o 40 hoteli i 5000 pokoi, w terminie do roku 2020 - umacniając pozycję grupy jako jednego z największych graczy hotelarskich w regionie MENA, dysponującego portfelem ponad 20 000 pokoi ogółem.
Źródło: Louvre Hotels Group
|