Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Intensywny rozwój Carlson Rezidor Hotel Group w... | Aktualności hotelarskie ze świata
Intensywny rozwój Carlson Rezidor Hotel Group w Indiach
|
Radisson Blu Jammu, Dżammu, Indie
|
Carlson Rezidor Hotel Group, jedna z największych i najbardziej dynamicznych grup hotelowych na świecie, powiadomiła na konferencji Hotel Investment Conference South Asia (HICSA) 2017, o skutecznej realizacji swojej strategii rozwojowej w Indiach, która zwiększa obecność firmy w stolicach stanów i kluczowych miastach tego kraju. W efekcie tych działań nawiązywane są nowe partnerstwa, wzmacniające obecność marki Radisson Red i innych hotelowych marek średniej klasy, takich jak Park Inn by Radisson i Country Inns & Suites.
Portfolio oddziału Carlson Rezidor Hotel Group w Indiach obejmuje 140 czynnych i znajdujących się w cyklu inwestycyjnym hoteli, w 60 indyjskich miastach, w tym w 16 stolicach stanowych. Skumulowany roczny wskaźnik wzrostu (CAGR) w portfelu operacyjnym osiągnął od 2010 roku wyjątkowo wysoki poziom 17. procent. Grupa zarejestrowała również w Indiach solidny wzrost wskaźnika przychodu na sprzedany pokój (RevPAR) - 8%, wobec 6% wzrostu zarejestrowanego w przemyśle ogółem, w 2016 r. Z zapowiadanych na ten rok ośmiu nowych hoteli, grupa otworzyła już Radisson Blu Jammu i Radisson Blu Atria Bengaluru.
Radisson Blu, należąca do Carlson Rezidor Hotel Group wysokiej klasy ekskluzywna marka, cieszy się dużym popytem ze względu na wysoką rozpoznawalność na rynku i silne związki z indyjskimi klientami. Korzystne zjawiska rejestrowane są w odniesieniu do marek średniej klasy i marek ekskluzywnych, z których Radisson, Park Inn by Radisson i Country Inns & Suites radzą sobie wyjątkowo dobrze.
Radisson Blu Atria Bengaluru, Indie Aby zwiększyć swój organiczny rozwój, regionalny zespół Azji Południowej w grupie Carlson Rezidor, wzmocnił swoją obecność w stolicach stanów, przy jednoczesnym przyspieszeniu rozwoju w kolejnych miastach drugiej i trzeciej wielkości, w miarę poprawy warunków komunikacyjnych i infrastruktury w poszczególnych regionach kraju.
Oprócz podpisywania umów na nowe hotele, portfel grupy w Indiach pozyskuje również nowe obiekty pochodzące ze strategicznych konwersji markowych hoteli. Możliwości konwersji zwiększyły w sposób znaczący obecność grupy na nowych rynkach, w strategicznych miastach drugiej i trzeciej wielkości.
Źródło: Carlson Rezidor Hotel Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |