Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Trzy marki sieci Melia w awangardzie rozwoju... | Aktualności hotelarskie ze świata
Trzy marki sieci Melia w awangardzie rozwoju branży hotelarskiej na Kubie
|
Inwazja sieci Melia na Kubie
|
Meliá Hotels International poinformowała podczas Międzynarodowych Targów Turystycznych na Kubie, że rozszerzy swoją obecność w centrum wyspy, otwierając 8 hoteli, pomagając jednocześnie w promocji krajowych, wielofunkcyjnych lokalizacji wakacyjnych.
Firma jest obecnie zaangażowana w poprawę jakości i obsługi w nowych hotelach poprzez ich renowację i dostosowanie do swoich standardów.
Porozumienie między Meliá Hotels International, a kubańskimi grupami hotelowymi: Gran Caribe, Cubanacan i Islazul ma na celu promowanie zorganizowanych wielorodzinnych destynacji wakacyjnych, którymi objętych zostanie kilka miast i miejscowości na wyspie, a jednocześnie kreacja nowych ośrodków turystycznych zgodnie z założeniami kubańskiej strategii turystycznej, mającej na celu zwiększenie rozpoznawalności miast i regionów o dużym , wysokiej jakości potencjale turystycznym.
W mieście Cienfuegos, Meliá będzie zarządzała 56 pokojowym hotelem San Carlos i 49 pokojowym Union Hotel. Firma będzie tu również zarządzać hotelem Jagua, wyposażonym w 173 pokoje. Obiekt funkcjonował będzie pod marką Innside by Meliá. W Trinidad firma wyremontuje i będzie zarządzać 279 pokojowym hotelem w ramach nowatorskiej marki Sol House, a także nowym 102 pokojowym hotelem na półwyspie Ancon, który działał będzie pod marką Meliá.
Z kolei, w mieście Camagüey, Meliá rozpocznie współpracę z grupą Islazul, zarządzając trzema hotelami. Dwa z nich znajdują się w historycznym centrum miasta: 72 pokojowy Gran Hotel i 58 pokojowy Colón Hotel. Innside by Meliá przypisana będzie natomiast 142 pokojowemu Camagüey Hotel.
Źródło: Meliá Hotels International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |